فناوری

کامل‌ترین مرجع اطلاعات دارویی را همراه خود داشته باشيد + دانلود

با نصب نرم افزار مرجع داروها، مرجعی از ٧٠٠ اطلاعات دارویی را در گوشی و تبلت اندرویدی خود داشته باشید و هنگام نیاز به آن رجوع کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مرجع داروها نرم افزاری است ایرانی که بیش از 700 اطلاعات دارویی را جمع آوری کرده و در قالب نرم افزار اندرویدی برای گوشی‌ها و تبلت‌هایی با این سیستم عامل منتشر کرده است. این برنامه امکان جستجو بر اساس نام فارسی و انگلیسی را برای شما فراهم می‌کند و شما با انتخاب داروی موردنظر خود می‌توانید به مواردی همچون گروه دارویی، گروه شیمیایی، مکانیزم اثر، موارد مصرف، میزان مصرف برای (بالغین، افراد مسن، نوزادان، کودکان)، موارد منع مصرف، عوارض جانبی (خونی، پوستی، گوارشی، قلبی و عروقی، چشم، گوش)، روش تهیه و تجویز، پیگیری آزمایشگاهی، توصیه‌های دارویی، ارزیابی بالینی، آموزش به بیمار و خانواده، احتیاطات، تداخل با تست‌های آزمایشگاهی، تداخلات دارویی و کلی موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

از قابلیت‌های کلیدی نرم افزار می‌توان به مواردی چون، لیست فارسی و انگلیسی داروها به طور مجزا، ظاهری زیبا و کاربردی، امکان جستجو در اسامی، گروه دارویی و موارد مصرف، مارک کردن کلمه جستجو شده در متن و استفاده از نرم افزار بدون نیاز به اتصال به اینترنت اشاره کرد.

 • دانلود و مشخصات فایل

 برای دانلود اینجا کلیک کنید

• حجم: 1.23 مگابایت
• نسخه: 1.1
• اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
• امتیاز:

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا