پزشکی و سلامت

مادران سلامتی خود را در اولویت قرار دهند

سلامتی مادران و خانم ها ( اولویت با سلامت ماردان )| مطالعات جدید نشان می دهد که دانستن خطر ابتلا به بیماری های قلبی برای خانم ها مهم است و باید سلامتی خود را در اولویت قرار دهند.

مطالعه ای که در مجله قلب اروپا منتشر شد نشان داد که میزان مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی در زنان جوان زیر 65 سال بین سال های 1999 تا 2018، افزایش یافته است.

اولویت با سلامت ماردان
اولویت سلامتی مادران و خانم ها

دکتر ارین دی میچوس، مدیر بهداشت قلب و عروق زنان به یاهو می گوید:

بر اساس این مطالعه، در مقایسه با سرطان، مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی در زنان 25 تا 34 ساله و 55 تا 64 ساله در امریکا و آلاسکا، افزایش یافته و این نگران کننده است. اگر این مسیر را ادامه دهیم، بیماری قلبی از سرطان پیشی خواهد گرفت. این روند بدی است.

میچوس به یاهو لایف می گوید که میزان مرگ و میر در زنان 45 تا 64 ساله به سرعت در حال افزایش است.

وی با اشاره به اینکه این سال ها یک دوره چالش برانگیز در زندگی یک زن است، افزود: آنها اغلب بچه های کوچک و پدر و مادر پیری دارند و از اطرافیان خود مراقبت می کنند، کار آسانی نیست. آنها می توانند از سلامتی خود غافل شوند زیرا از همه مراقبت می کنند. اگر پرستار اصلی خانه خود هستید، معمولاً خودتان را روی مشعل قرار می دهید.

میچوس امیدوار است این مطالعه به عنوان زنگ خطری برای زنان باشد که از سلامتی خود غافل نشوند. میچوس می گوید: همه ما این روزها مشغول هستیم، اما نمی توانیم سلامتی خود را نادیده بگیریم.

همه زنان باید مراقب خود باشند و فشار خون و کلسترول خود را بررسی کنند و شاخص توده بدن، گلوکز خون و سابقه بیماری های خانوادگی خود را بدانند و همچنین هرگونه مشکلات مربوط به بیماری های زنان را با پزشکان خود در میان بگذارند، از جمله دیابت بارداری، میچوس می گوید: بیماری هایی هستند که می توانند زنان را در معرض خطر عوارض بیماری قلبی در زندگی قرار دهد. زنان باید وقت بگذارند و سلامتی خود را در اولویت قرار دهند.

راشل گرومن بندر

بیشتر بخوانید : نکات پزشکی و سلامت در زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا