آرایش و زیبایی

9 مورد از بهترین برندهای لوازم آرایشی در سال 2024

معمولا خانم‌ها عاشق آرایش کردن هستند و کم پیش می‌آید که خانمی علاقه به لوازم آرایشی و آرایش کردن نداشته باشد. اما ممکن است اکثرا علاقه‌ای به برندهای ناشناخته نداشته باشند و بیشتر به دنبال محصولاتی با برند معتبر هستند. برندهایی در بازار موجودند که ادعا می‌کنند بهترینند. اما خب واقعیت این است که همه‌ی آنها بهترین نیستند. اگر علاقه‌مند به آشنایی با بهترین برندهای لوازم آرایشی در سال 2024 هستید در ادامه مقاله با زندگی سالم همراه باشید. اکثر برندهای ذکر شده آمریکایی، فرانسوی و یا حتی کانادایی هستند.

بهترین برندهای لوازم آرایشی در سال 2024

برندهای ذکر شده در این مقاله جدای از برندهای نوپا و نوظهور هستند، این برندها بسیار باتجربه، کارکشته و معروفند و در طی سالها فعالیت خود حسن نیت‌شان را ثابت کرده‌اند.

برند مک

مک یک برند بین المللی با ارزش یک میلیارد دلار می‌باشد و دارای بیش از 500 فروشگاه مستقل در سراسر جهان است. محصولات این برند به راحتی قابل دسترس است و می‌توانید تمام محصولاتش را در هر جای دنیا به راحتی پیدا کنید.

میبلین

میبلین یکی از قدیمی‌ترین برندهای لوازم آرایشی است که دلیل محبوبیتش ساخت کرم پودر بی‌عیب و نقص “فیت می” بود. بعلاوه، کانسیلر، ریمل، خط چشم و رژ لب‌های این برند نیز بسیار عالی و معروف هستند. میبلین یکی از مقرون به صرفه‌ترین برندهای آرایشی معتبر است.

لورآل

لورآل نه تنها یکی از معتبرترین و بهترین برندهای آرایشی است، بلکه در زمینه بهداشتی و مو نیز بهترین محصولات را ارائه می‌دهد و باوجود اینکه زادگاهش پاریس است اما تمام نیازهای افراد در سرتاسر جهان را پوشش می‌دهد.

بهترین برندهای لوازم آرایشی در دنیا
بهترین برندهای لوازم آرایشی در دنیا

استی‌لادر

این برند محبوب توسط یک زوج تاجر به منظور نوآوری در لوازم آرایشی زنان در سال 1946 به وجود آمد. این برند دارای ارزش میلیون دلاری بوده و در دسته‌های مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی فراوانی را عرضه می‌کند.

فنتی بیوتی

برند فنتی بیوتی توسط ریحانا خواننده معروف تولید شده و یکی از نوپاترین اما محبوب‌ترین برندها است. مالک این برند توجه ویژه‌ای به گروه زنان سیاه‌پوست داشته و به همین دلیل بیش از 40 طیف رنگی در محصولات خود دارد.


همچنین بخوانید: بایدها و نبایدهای آرایشی برای مبتدیان


نارس

مالک برند نارس، یک هنرمند و عکاس آرایشی است. دلیل محبوبیت محصولات نارس فرمولاسیون بسیار رنگدانه و محلول‌های آرایش چند منظوره است.

این برند تنها با ۱۲ رژ لب شروع به کار کرد و اکنون انواع رنگ‌های لب و محصولات آرایش صورت را تولید می‌کند.

نیکس

این برند علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. این برند اکنون زیرمجموعه برند معتبر لورآل و همواره در حال رشد می‌باشد؛ ازاین‌رو در سال 2024 می‌توانید برند نیکس را در بیش از 70 کشور دنیا پیدا کنید.

بهترین برندهای لوازم آرایشی در سال ۲۰۲۴
بهترین برندهای لوازم آرایشی در سال ۲۰۲۴

کلینیک

برند کلینیک بیشتر به دلیل محصولات مراقبتی و بهداشتی محبوبیت دارد. اما برخی محصولات آرایشی را نیز ارائه می‌دهد که با ترکیبات بهداشتی و مراقبتی ترکیب هستند.

کلینیک علاوه بر محصولات مناسب برای زنان، محصولاتی که برای مردان مناسب هستند نیز ارائه می‌دهد.

دیور

دیور علاوه بر محصولات آرایشی، یک برند لوکس و محبوب مد و لباس هم هست. محصولات آرایشی این برند ضدحساسیت هستند.

نتیجه‌گیری

برخی برندهای معروف لوازم آرایشی بهداشتی در جهان عبارتند از: مک، میبلین، لورآل، استی‌لادر، فنتی‌بیوتی، نارس، نیکس، کلینیک، دیور. در این بین برندهای معتبر دیگری هم هستند اما ما در این مقاله سعی کردیم چکیده‌ای از معروف‌ترین برندها را برا شما گردآوری کنیم. برخی برندهای آرایشی لوکس و گران قیمت هستند، اما برخی با وجود کیفیت بالا قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا