حوادث

پرداخت یک سکه برای جدایی از زن بی‌عاطفه

 

مرد جوان با پرداخت یک سکه از زن بی‌محبت خود جدا شد. ‎

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوانی پس از مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: ۲ سال پیش با همسرم ازدواج کردم. همسرم روزهای نخست آشنایی مرا فریب داد چرا که وقتی وارد زندگی مشترک شد یک دفعه تغییر کرد. او اصلا توجهی به من ندارد. بر خلاف زنان دیگر است. هیچ وقت به من ابراز علاقه نمی‌کند. ابتدا تصور می‌کردم او زن مغروری است اما این طور نبود او خیلی نسبت به من بی‌تفاوت است. من آرزو داشتم همسرم، زن با اشتیاق و با محبتی باشد.

وی ادامه داد:آقای قاضی باور می‌کنید تا به حال برای من کوچک‌ترین هدیه‌ای نخریده است! روز تولدم، روز ولنتاین، سالگرد ازدواجمان و.. گذشت و در حالیکه من با اشتیاق هرچه تمام‌تر برایش بهترین هدیه خریدم او خیلی خونسرد فقط به من تبریک گفت. برای همین بهتر است که به این زندگی پایان دهیم چون اصلا من و فریبا شبیه یکدیگر نیستیم.

زن جوان نیز به قاضی گفت: آقای قاضی هر کس به شکل خاصی علاقه‌اش را نسبت به همسرش ابراز می‌کند. همسر من اصلا رفتارهای مردانه ندارد و دوست دارد هر روز برایش گل بخرم. من این نوع زندگی رمانتیک را دوست ندارم. دلم می‌خواهد علاقه‌ام را به گونه دیگری ابراز کنم. او می‌گوید من به او محبت نمی‌کنم شاید هم راست می‌گوید چون کارهای عجیب همسرم باعث شده که من از او فاصله بگیرم و دلسرد شوم شاید دلیل کم شدن محبتم همین باشد.

قاضی از زوج جوان خواست تا به مشاوره بروند و مشکلاتشان را حل کنند اما آن‌ها اصرار به جدایی داشتند. حتی مرد جوان یک سکه مهریه همسرش که هنگام عقد تعیین شده بود را به همسرش پرداخت کرد و حکم طلاق صادر شد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا