اجتماعی

“نو مادرانه” راهنمای زنان جوان می‌شود

بیماری زنان خانمها

سامانه تلفن گویای “نومادرانه” با رویکرد آگاهی، امید بخشی و اطلاع رسانی از دوران بارداری برای زنان جوان درشبکه تهران طراحی شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ سامانه تلفن گویای “نومادرانه” با رویکرد آگاهی، امید بخشی و اطلاع رسانی از دوران بارداری برای زنان جوان  درشبکه تهران طراحی شد.

این سامانه نوعی مشاوره تلفنی هوشمند ویژه دوران بارداری است که دارای بخش هایی مانند آشنایی با آمادگی های لازم دوران قبل از بارداری ، آشنایی با تغییر و تحولات هفته به هفته دوران بارداری ، ورزش های دوران بارداری است.

بنابر این گزارش؛ با کمک سامانه گویای ” نو مادرانه ” خانم های جوان می توانند پاسخ تمامی  سوالات خود در مورد مسائل سلامت دوران بارداری و کودک دریافت کنند.

پاسخ به مسائل و سئوالات دوران بارداری در سامانه گویای ” نومادرانه ” به شماره 9099073005 است که زنان جوان می توانند در هر ساعات شبانه روز تماس برقرار کنند.

سامانه تلفن گویای نومادرانه  برای ارتقای سطح اطلاعات و سلامت مادران و کودکشان  در برنامه های “به خانه بر می گردیم” و “سیب” به صورت زیر نویس و از طریق مجریان مطرح و معرفی می‌شود.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا