آموزشآموزشی

نحوه دورکاری در خانه در دوره قرنطینه

نحوه دورکاری در خانه در دوره قرنطینه

اکنون که بسیاری از مشاغل و سازمانها به صورت دورکاری کار می کنند، بسیاری از کارمندان هنوز با سبک زندگی کار از راه دور عادت نکرده اند، دورکاری چالش های جدیدی را ایجاد خواهید کرد.

اگر با چندین نفر زندگی می کنید خواه هم اتاقی باشد یا والدین یا بچه ها این مشکل برای ایجاد یک فضای آرام برای کار با تمرکز، بسیار مشکل است. سوال این است: وقتی در خانه کار می کنید، چگونه مدیریت وکار می کنید؟

یک قدم مهم حفظ نظم در خانه هنگام کار از خانه، تعیین برنامه منظم است. الیزت کارلسون، بنیانگذار SMACK که 12 سال از خانه کار کرده است،می گوید: در خانه من، ما برنامه هایمان را با توجه به زمان و مکان فعالیت کاری کاملاً مشخص نگه می داریم. “برنامه ها همچنین به پیش بینی برنامه های آینده شما کمک می کند.

در ابتدای هر هفته، یک برنامه به یخچال خانوادگی بنویسید و در تقویم مجازی برنامه ها را مشخص کنید تا همه افراد خانواده بتوانند از برنامه های زندگی شما مطلع شوند.

نحوه دورکاری در خانه در دوره قرنطینه

فضای کار مناسب

اتاق خواب، مکان خوبی برای کار نیست زیرا این امر می تواند بر خواب شما در شب تأثیر بگذارد.. زاک گارسیا، مدیر ارشد بازاریابی CBDCapitalGroup ، به هماهنگی برنامه توصیه می کند تا اطمینان حاصل شود که همه فرصتی برای نشستن در یک فضای کاری به سبک میز، چه یک میز آشپزخانه، یک میز ناهار خوری یا یک دفتر دارند. اما اگر تماس های مکرر و کنفرانس محازی دارید ، مکتن و اتاقی خصوصی ممکن است بهترین حرکت برای جلوگیری از قطع شدن صدا و فیلم باشد.

حریم خصوصی برای خود ایجاد کنید

علاوه بر ایجاد یک دورکاری، داشتن لیستی از مرزها وحریم خصوصی برای دانستن افراد بسیار مهم است. راشال کوک، ام.بی.ای، کارآفرینی که 11 سال از خانه کار کرده است، لیستی از قوانین خاص را توصیه می کند و توضیح می دهد: “من در خانه برنامه کاری و مرزهایی دارم.

یک قانون ساده در خانه ما این است اگر درب دفتر من بسته باشد، کسی مزاحم من نمی شود. “مرزهای دیگر شامل آگاه بودن اعضای خانواده از کنفرانس مجازی یا آگاهی  از شرکت در کنفرانس های آنلاین است.

حفظ این قوانین در محیط کار خانگی راهی بسیار مفید برای تضمین این است که همه افراد به دورکاری شما احترام بگذارند.

درجمع خانواده نهار بخورید

کار در خانه می تواند بسیارسخت و در محیط شلوغ کلافه کننده باشد؛ اگر ساعات کاری برای خودتعیین کرده اید ، ممکن است ارتباط مستمر با دیگران در خانه سخت باشد امااستراحت و نهار خوردن در جمع نه تنها خودتان را سرحال می کند بلکه برای همراه شدن بچه ها و موارد دیگر ضروری است.

ستی دالایی دکتر کلینیک روانپزشکی متابولیک در مرکز پزشکی استنفورد توصیه می کند که وقت ناهار را به عنوان فرصتی برای تغذیه مغز و تقویت انرژی خود استفاده کنید: “برای ایجاد سلامتی بهینه مغز، وقت خود را صرف خوردن غذاهای سالم در منزل با مواد مغذی مصرف کنید. ” یک وعده غذایی سالم بخورید و در کنار دیگران کنار یک میز بنشینید تا برای روزهای کاری خود نیرو بگیرید!

الهام شهیدان، گروه مترجمین زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا