معرفی کتاب

«باشگاه ۵ صبحی‌ها»،توصیه‌های یک بی‌خانمان میلیاردر

«باشگاه ۵ صبحی‌ها» کتابی نوشته رابین شارما نویسنده کانادایی است.او سخنران، نویسنده و مجری معروف برنامه‌های تلویزیونی است و سال‌هاست در زمینه توسعه فردی در حال نوشتن و آموزش به علاقمندان است.

 باشگاه ۵ صبحی‌ها در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست در میان کتاب‌های مدیریت فردی تحولی بزرگ ایجاد کند.

کتاب با عنوان اصلی «The 5 AM Club» توسط مهدی قراچه داغی ترجمه و از سوی انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

در باشگاه ۵ صبحی‌ها، داستانی می‌خوانید از توصیه‌های یک بی‌خانمان میلیاردر به یک خانم کارآفرین و یک آقای هنرمند. کسانی که غرق در مشکلات زندگی خود هستند، اما با توصیه‌هایی که از باشگاه ۵ صبحی‌ها می‌گیرند، رویکردشان به زندگی طوری تغییر می‌کند که تبدیل به افرادی بسیار موفق می‌شوند.

رابین شارما به شما می‌گوید که با بیدارشدن در ۵ صبح چطور می‌توانید زندگی خودتان را متحول کنید و البته به این سؤال که چطور ۵ صبح بیدار شویم هم پاسخ می‌دهد.

 داستان کتاب

باشگاه پنج صبحی‌ها سه شخصیت دارد. یک کارآفرین که نسبت به آینده ناامید است، یک هنرمند که در تلاش برای بازگرداندن ذوق هنری است و در نهایت میلیاردری که برخلاف دو دوست دیگرش اوضاع بهتری دارد.

این سه نفر یکدیگر را در یک کارگاه آموزشی ملاقات می‌کنند. ازآن‌پس مرد میلیاردر قصه ما تصمیم می‌گیرد که تمامی تجربیات خود را در اختیار دوستان جدیدش بگذارد. شارما سعی کرده آنچه می‌خواسته را در قالب داستان به خوانندگان آموزش دهد.

استفاده از داستان در کنار آموزش نکات کاربردی و همچنین کمک‌گرفتن از تحقیقات علمی، باعث شده که باشگاه پنج صبحی‌ها به یک کتاب‌خواندنی تبدیل شود.

رابین شارما،نویسنده کتاب باشگاه پنج صبحی ها

 درباره نویسنده

معروف بودن رابن شارما در ابتدا به نویسندگی کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت برمی‌گردد. او که در ابتدای جوانی یک وکیل بود، به دلیل عدم رضایت از شغلش تصمیم گرفت آن را کنار گذاشته و به نویسندگی روآورد. او تاکنون ۱۲ کتاب نوشته و با برخی مؤسسات رشد فردی نیز همکاری داشته است.

کتاب شارما تاکنون به بیش از ۷۰ زبان دنیا ترجمه شود.

جملاتی جالب از کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

کوچک‌ترین کاری که انجام دهید ارزش بیشتری نسبت به بزرگ‌ترین مقاصد و نیت‌های شما دارد.

صبحت را از آن خود کن و زندگی‌ات را ارتقا بده!

تمام تغییرات در ابتدا سخت، در میانه راه شلوغ و به‌هم‌ریخته و در پایان زیبا خواهند بود.

یادتان باشد که تمام افراد حرفه‌ای روزی مبتدی بوده‌اند و هر استادی هم‌روزگاری دانش‌آموز بوده است. افراد عادی اگر عادت‌های صحیحی را انتخاب کنند، می‌توانند نتایج خارق‌العاده‌ای برای خود رقم بزنند.

سایه‌های شک و تزلزل در نور گرمابخش ثبات از بین خواهند رفت.

افراد موفق به‌خوبی می‌دانند اینکه شما هر روز چه کاری انجام می‌دهید به‌مراتب مهم‌تر از کارهایی است که هرازچندگاهی انجام می‌دهید.

اگر احساس می‌کنید زندگی به‌هم‌ریخته و مزخرفی دارید، دلیلش این است که ترس‌های شما از چیزی که به آن ایمان و اعتقاد دارید قوی‌تر هستند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا