آرایش و زیبایی

قبل از گرفتن “عكس” اين ميوه را بخوريد

میوهخوردن تمامي ميوه‌ها در سلامت افراد مؤثرند، اما برخي از ميوه‌ها باعث افزايش “زيبايي” در افراد مي‌شوند.

پژوهشگران در يك تحقيق بسيار مهيج دريافتند كه خوردن پنج وعده‌ي غذايي سالم در هر روز به همراه ميوه و سبزيجات تازه باعث افزايش شانس “موفقيت” افراد براي “ازدواج “مي‌شود.

گفتني است براساس اين تحقيق خوردن ميوه و سبزيجات به طور مرتب باعث ايجاد چهره‌اي زيباتر و افزايس “قدرت بدني” و سلامت بيشتر در افراد شده و در نتيجه شانس آنها براي يافتن شريك زندگي و انتخاب توسط خواستگاران شان بيشتر مي‌شود.

بررسي‌ها نشان مي‌دهد خوردن ميوه و سبزي باعث افزايش درخشش پوست افراد مي‌شود، بويژه ميوه‌هايي كه داراي “كاروتنوئيدها” هستند كه در میوه هایی مانند هويج، نارنگي و ميوه‌هايي با “رنگدانه‌ي نارنجي” يافت مي‌شوند.

دانشمندان اين نتايج را با مقايسه آزمون عكس از داوطلبان قبل و بعد از خوردن ميوه بويژه ميوه‌هاي نارنجي‌رنگ بدست آورده‌اند.

خوردن ميوه باعث سلامت و افزايش شادابي، “طراوت” و جلوگيري از بروز افسردگي در افراد مي‌شود.

پزشكان حتي توصيه مي‌كنند افراد براي داشتن عكسي زيبا حتما قبل از آن ميوه‌هاي نارنجی رنگ بخورند تا عكسي طبيعي و شاداب داشته باشند.

منبع:خبر فارسی

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا