فناوری

فایل های شخصی خود را رمز گزاری کنید + دانلود نرم افزار

برای افزایش امنیت فایل ها و متون موجود در رایانه، در برابر دسترسی سایر افراد می توانید از این نرم افزار Advanced Encryption Package Pro برای رمزگذاری بر روی فایل ها استفاده کنید.

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهم ترین اطلاعات هر رایانه فایل های موجود در آن است، برای افزایش امنیت فایل ها در برابر دسترسی سایر افراد می توانید به صورت جداگانه بر روی هر یک از آن ها رمز عبور قرار دهید. این برنامه Advanced Encryption Package Pro از الگوریتم های قدرتمندی برای رمزنگاری فایل های مورد نظر استفاده می کند، در ضمن نرم افزار قادر است به گونه ای رمزگذاری کند که بتوان فایل های رمزگذاری شده را با برنامه های دیگر نیز اجرا کرد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از هارد دیسک های جانبی و فلش ها، کاهش حجم فایل ها با فشرده سازی، استفاده از قدرتمندترین الگوریتم های رمزگذاری و … اشاره کرد. نرم افزار برای افزایش امنیت و راحتی کاربر از 17 الگوریتم پیچیده استفاده می کند، که شما به آسانی می توانید در محیط کاربری آن فایل ها را رمز نگاری یا رمزهای آن ها را حذف کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا