فناوری

“فلش هایی” که قابل رمزگذاري هستند

فلشهرچند مهندسان شبکه روش‌های قدرتمندی را برای مقابله با هکر‌ها به کار می‌گیرند، اما گاهی اخباری از نفوذ به شبکه‌های محافظت شده و نظامی به گوش می‌رسد که علت نفوذ به آنها حمله‌های پیچیده تحت شبکه نیست، بلکه یک فلش ‌درایو ساده است. حالا فلش ‌درایو جدیدي به بازار معرفی شده که اطلاعات ذخیره شده را به صورت خودکار رمزنگاری می‌کند.

حافظه‌های فلش همراه بزرگ‌ترین تهدید برای امنیت اطلاعات به حساب می‌آید، چون این روزها یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای انتقال اطلاعات هستند. درست به همین دلیل هم شرکت Kingstone برای حل مشکل یک محصول جدید را به بازار معرفی کرده است.
این محصول جدید با نام DataTraveler Vault Privacy ۳.۰ معرفی شده است و امکاناتی مانند رمزنگاری سخت‌افزاری، آنتی ‌ویروس داخلی و همچنین امکان تغییر تنظیماتی مانند حالتread only را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانند از طریق فعال کردن آن، احتمال آلوده شدن فلش‌ درایو را در اثر اتصال به سیستم‌های کامپیوتری آلوده کاهش بدهند. شرکت Kingstone اعلام کرده است که فلش‌ درایو جدیدش را در ظرفیت‌های ۴، ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و با قیمتی متغیر از ۴۰ تا ۳۵۵ دلار بر اساس ظرفیت به بازار عرضه کرده و به فروش می‌رساند.

منبع:عرش نیوز

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا