آموزش

علاقه مندان به یادگیری زبان های برنامه نویسی کلیک کنند + دانلود

برنامه نرم افزار رایانهدر تحریریه دریچه برای شما تعدادی کتاب الکترونیکی برای آموزش انواع زبان های برنامه نویسی آماده کرده ایم، امیدواریم مورد کتاب ها مورد توجه شما قرار گیرند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ اگر از علاقه مندان به آموزش زبان های برنامه نویسی هستید، دریچه برای شما کاربران گرامی یک بسته از کتاب های الکترونیکی مرتبط با آموزش زبان های برنامه نویسی آماده کرده است.

برنامه نویسی با ویژال بیسیک را فرا بگيريد

 کتاب برنامه سازی قصد دارد شما را با گذراندن یک دوره محدود، با مفاهیم اولیه و اساسی برنامه نویسی آشنا کند؛ این کتاب با زبانی ساده سعی کرده اصول اولیه و مهم برنامه نویسی رابه شما کاربران آموزش دهد.
در کتاب حاضر شما با اصول اولیه زبان برنامه نویسی ویژال بیسیک آشنا خواهید شد.

برای دانلود کتاب الکترونیکی اینجا کلیک کنید

فرمت کتاب pdf

تعداد صفحات کتاب: 256

حجم کتاب: 3.3 مگابایت


نرم افزار آموزش زبان برنامه نویسی HTML برای اندروید

با نرم افزار آموزش Html، در 50 صفحه به راحتی Html را فرا بگیرید و وارد دنیای برنامه نویسی وب شوید. Html یک زبان برنامه نویسی است که شما برای ورود به دنیای برنامه نویسی وب لازم است این زبان را آموزش دیده باشید. این نرم افزار با مثال ها و توضیح های کاربردی شما را با Html آشنا می کند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

حجم نرم افزار: 1.3 مگابایت


کتاب آموزش کاربردی جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت زبانی است که توسط NetScape تولید شده است. این زبان، زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است. علی رغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد و کاربرد گسترده این زبان در سایتها و صفحات اینترنی می‌باشد و به کمک این زبان می‌توان به اشیاء داخل صفحات HTML دسترسی پیدا کرد و آنها را تغییر داد. به همین علت برای پویا نمایی در سمت کاربر، از این زبان استفاده می‌شود. در کتاب پیش رو جاوا اسکریپت را بصورت کاربردی و ساده خواهید آموخت.

برای دانلود کتاب الکترونیکی اینجا کلیک کنید

حجم کتاب: 2.1 مگابایت


کتاب آموزش نرم افزار Dreamweaver با زبانی ساده

در کتاب بسته های نرم افزاری 3 جلد دوم شما به طور کامل با نرم افزار Dreamweaver آشنا خواهید شد. این نرم افزار در بازار حرفه ای مورد استفاده طراحان وب می باشد و با آموزش این کتاب در کنار برخی ابزارهای دیگر می توان طراحی صفحات وب را در سطح قابل قبولی انجام داد.

در ویرایش جدید این کتاب علاوه بر آموزش نرم افزار Dreamweaver به آموزش زبان برنامه نویسی پی اچ پی می پردازد.

 برای دانلود کتاب الکترونیکی اینجا کلیک کنید

حجم کتاب: 2.4 مگابایت


کتاب آموزش زبان برنامه نویسی جاوا 

جاوا (Java) یک زبان های برنامه نویسی است که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان تری دارد و از قابلیت های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد.

ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم عاملی اجرا کرد. برنامه های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند.

برای دانلود کتاب الکترونیکی اینجا کلیک کنید

حجم کتاب: 1 مگابایت


کتاب آموزش برنامه نویسی موازی با سی شارپ

در اینجا کتاب آموزشی برنامه نویسی موازی با سی شارپ را برای شما کاربران آماده کرده ایم. این کتاب به زبان فارسی بوده و شامل 106 صفحه می باشد که در این 106 صفحه برنامه نویسی موازی با #C را بصورت مفید آموزش داده است.

اما برنامه نویسی موازی با سی شارپ چیست: برنامه نویسی موازی برای استفاده هر چه بهتر از منابع سیستم و افزایش سرعت و کارایی برنامه روی پردازنده‌ها به وجود آمد. در این نوع برنامه نویسی، قسمت‌هایی از برنامه اصلی که قابلیت اجرای همزمان را دارند به چند زیر برنامه تقسیم شده و به صورت همزمان روی چند پردازنده یا چند نخ اجرا می‌شوند.
در این کتاب برنامه نویسی موازی توسط سی شارپ (#C) پیاده سازی و آموزش داده شده است.

برای دانلود کتاب الکترونیکی اینجا کلیک کنید

حجم کتاب: 2.9 مگابایت

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا