آموزش

سرعت تایپ خود را در حد چشم گیری افزایش دهید + آموزش

نرم افزار Alice Touch Typing Tutor

کار با رایانه - کامپیوترسرعت یکی از فاکتورهای است که در تمام زمینه ها به آن توجه می شود. حتی در تایپ کردن هم مهم است که سرعت تایپ شما بالا باشد. یکی از راه حل های افزایش سرعت تایپ شما تمرین است. اما نوع و نحوه تمرین مهم است که چگونه باشد. در ادامه به معرفی نرم افزاری می پردازیم که در این زمینه به شما کمک می کند.

مرجع : yjc.ir

سرعت یکی از فاکتورهای است که در تمام زمینه ها به آن توجه می شود. (البته بجز سرعت اینترنت ایران) حتی در تایپ کردن هم مهم است که سرعت تایپ شما بالا باشد. و حتما شما هم دوست دارید با سرعت بالا تایپ کنید. یکی از راه حل های افزایش سرعت تایپ شما تمرین است. اما نوع و نحوه تمرین مهم است که چگونه باشد. زیرا این موضوع در زمان رسیدن به سرعت تایپ بالا مهم است. در ادامه به معرفی نرم افزاری می پردازیم که اگر شما وقت خوبی برای تمرین با این نرم افزار قرار دهید قطعا در زمان خیلی کوتاه سرعت تایپ شما به شدت افزایش پیدا می کند و علاوه بر این به روش اصولی تایپ خواهید کرد.

نکته ای که باید در استفاده از این نرم افزار به آن دقت کنید پشتکار است. چرا که در جلسه اول به علت پایین بود سرعت تایپ تان حوصله تان سر خواهد رفت ولی وقتی که دو جلسه اول این نرم افزار را به صورت کامل انجام دهید سرعت پیشرفت شما رفته رفته افزایش پیدا می کند. به طور خلاصه، خواسته باشیم بگوییم سختی راه، تمرین اول دوم آن است و بعد از آن تمرین ساده می شود.

این نرم افزار Alice Touch Typing Tutor نام دارد.

بخش شماره یک:

با استفاده از قسمت User می توانید به دیگر اعضای خانواده اجازه تمرین با این نرم افزار را بدهید و شاید چند کاربره شدن این نرم افزار باعث رقابت بین کاربران شود که نتیجه آن کاهش زمان تمرین خواهد بود.

در قسمت Settings شما می توانید تنظیمات کیبورد و صدا ها را انجام دهید.

و در Statistics شما می توانید روند پیشرفت خود را مشاهده کنید.

و در قسمت info شما می توانید با جزئیات بیشتری از برنامه آشنا شوید.

بخش شماره دو:

قسمت های این بخش کاملا مشخص است و احتیاج به توضیح ندارد. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که برای تکمیل کردن یادگیری هر درس باید آن را 5 بار به صورت درست انجام دهید. و در هر درس مشخص است که به تمرین تایپ چه حرفی خواهید پرداخت.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا