فناوری

جایگزینی کم‌حجم و قدرتمند برای word

اگر به دنبال یک نرم افزار کم حجم و قدرتمند برای جایگزینی word هستید، ما به شما نرم افزار Atlantis Word Processor را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار تمامی قابلیت های کاربردی word را دارا است.

عرش نیوز: یکی از نرم افزارهای ضروری برای رایانه و تلفن همراه word است، البته نرم افزار صفحه گسترده ورد از ابزارهای کاربردی آفیس است و از این برنامه برای نوشتن متن، نامه نگاری و … استفاده می شود. با توجه به این که حجم نرم افزار آفیس بالا است، در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار کم حجم برای جایگزینی نرم افزار ورد را داریم. این نرم افزار تمام ویژگی های اصلی ورد را دارا است و شما می توانید فایل های متنی خود را با استفاده از آن ویرایش یا فایل های متنی جدید ایجاد کنید. حتی شما قادر خواهید بود که از تصاویر در متن های خود استفاده کنید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان بررسی نگارش از لحاظ املایی با پشتیبانی از 16 زبان دنیا، قابلیت ایجاد صفحات روزنامه ای، امکان نگارش چندین فایل به صورت همزمان و … اشاره کرد.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا