اجتماعی

“زبان دوم” را از چه سنی به کودکانمان یاد دهیم؟

کودکبررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد که کودکان زمانی که معانی و مفاهیم کامل زبان اول را آموختند آن‌گاه می‌توانند به کلاس‌های آموزشی دیگری رفته و لغات زبان جدید را یاد بگیرند.

به گزارش خبرنگار علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، کلاس‌های آموزشی، کلاس زبان، کلاس نقاشی و سایر مهارت‌ها یادگیریشان برای کودکان کار بسیار آسانی است و چه با آنها زود‌تر از افراد بزرگسال چیزهای جدید و آموزنده‌ای را یاد بگیرند اما سخت‌گیری والدین در یادگیری این مهارت‌ها در سنین پایین باعث دل آزردگی آن‌ها می‌شود و از قدرت هوشی آنها کاسته می‌شود.

گفتنی است،امروزه والدین باید با ترغیب و تشویق کودکانشان زبان جدید را از سن ۲ سالگی به او آموزش دهند و بهتر است فشار‌ها را از روی فرزندان همواره بردارید و به آنها فرصت دهید تا در مراحل رشد توانایی‌ها و استعداد‌هایشان معقول و منطقی افزایش پیدا کند.

گفتنی است، دانشمندان در مطالعات اخیر خود دریافتند که یک ساعت و نیم در روز برای یادگیری مهارت‌های جدید در کودکان بین ۳ تا ۶سال کافی است و بیش از آن از ضریب هوشی کودکان می‌کاهد و تحت تأثیر قرار می‌دهد.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا