آرایش و زیباییدسته بندی نشده

روغن نارگیل برای موی خشک

طرز تهیه سرم موی روغن نارگیل برای موی خشک

سرم مو روشی جدید است که از موهای شما مراقبت می کند. می توانید با مصرف سرم، به آسانی به موهایتان حالت بدهید. بنابراین، موهایتان زیباتر دیده می شوند. جالب است بدانید این محصول، بیشتر در سطح مو اثر می‌ گذارد و به اعماق مو نفوذ نمی کند.

ساخت سرم موی نارگیلی در خانه بسیار آسان است؛دو تا سه قاشق غذاخوری از نرم کننده مورد علاقه خود را در بطری بریزید. بقیه بطری را با آب داغ پر کنید. به این ترتیب نرم کننده سریعاً حل می‌شود و در کف بطری جمع نمی‌شود.

برای عطر و بوی آن نیز دو تا سه قطره روغن بادام یا نارگیل اضافه کنید.

بطری را تکان دهید سپس مایع به دست آمده را روی موها اسپری کنید تا حتی بدترین موارد گره‌های مو هم باز شوند. فقط مایع را روی مویتان اسپری کنید و شانه کنید، تعجب‌آور است که چطور شانه به هیچ گرهی گیر نمی‌کند.

می‌توانید مایع را روی موی خیس هم اسپری کنید و از آن به عنوان نرم‌کننده‌ای استفاده نمایید که روی مویتان می‌ماند. در هر دو صورت مویتان براق، نرم و درخشان می‌شود و حس خوشایندی در شما به وجود می‌آورد.

طرز تهیه سرم موی روغن نارگیل برای موی خشک
طرز تهیه سرم موی روغن نارگیل برای موی خشک

روغن نارگیل یکی از بهترین روغن ها برای ماساژ دادن نوزادان به حساب می آید. علاوه بر آن برای پوست و مو نیز مفید است. این روغن بیماری های زیادی را درمان می کند. همه قسمت های میوه نارگیل مفید می باشد.

روغن نارگیل یک لوسیون طبیعی

از فواید روغن نارگیل وقتی روی پوست مالیده شود نیز می توان بهره گرفت. روغن نارگیل برای پوست یک لوسیون طبیعی است که از ساخت رادیکال های آزاد مخرب جلوگیری می کند.

روغن نارگیل یکی از بهترین مواد مغذی مو است و باعث رشد مو و براقی آن می شود. ماساژ منظم پوست سر با روغن نارگیل از شوره سر جلوگیری می کند.

این روغن به جلوگیری از ایجاد لک یا سایر آسیب هایی که با بالا رفتن سن یا قرار گرفتن در معرض آفتاب ایجاد می شود نیز کمک می کند. به محکم تر کردن بافت پیوندی کمک کرده که درمقابل بر جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی پوست نیز تاثیر دارد. این روغن آسیب ناشی از نورخورشید را کاهش می دهد زیرا سریعاً جذب پوست و بافت های سلولی زیر آن می شود. استفاده از روغن نارگیل به طور مرتب باعث نرم تر شدن پوست و ایجاد براقیتی سالم روی آن می شود.

همچنین خواصی که به جوان سازی پوست و برگرداندن ظاهر جوانی به آن کمک می کند را التیام بخشیده و ترمیم می کند. فواید روغن نارگیل برای قلب جدااز فوایدی که روغن نارگیل برای پوست دارد، وقتی در آشپزی مورد استفاده قرار گیرد،

آرایش و زیایی در زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا