مد و استایل

رنگ های سال پنتون برای سال 2021

رنگ سال 2021 پنتون

در آستانه سال جدید میلادی پنتون اعلام کرد که رنگ های سال 2021 نهایی خاکستری و زرد روشن است ، سایه هایی که برای گرمی و اطمینان بخشی انتخاب شده اند.

موسسه رنگ پنتون ،آبی کلاسیک را به عنوان رنگ سال 2020 انتخاب کرده بود و برای سال ۲۰۲۱ رنگ‌های زردِ گرم و خاکستری را انتخاب کرده است.

لوری پرسمن ، معاون موسسه رنگ پنتون ، دراین رابطه گفت: “این رنگی است كه  انرژی و مثبت بودن را القا می کند و یادآور آفتاب است و خاکستری را به خاطر الهام‌بخشی و تلاش برای نشاط انتخاب کرده‌ایم.

در بیانیه مطبوعاتی پنتون آمده است: زرد روشن و شاد درخشان با نشاط ، سایه زرد گرم و غنی از انرژی خورشیدی دارد.خاکستری نیز مانند سنگریزه ها ، نمادی از  عناصر محکم و قابل اعتماد است که جاودانه هستند و پایه محکمی برای زندگی ایجاد می کنند.

رنگ سال 2021
رنگ سال 2021 پنتون

ابراز پیام قدرت و امیدواری

انتخاب دو رنگ مستقل نشان می دهد که چگونه عناصر مختلف در کنار هم قرار می گیرند تا پیامی از قدرت و امیدواری را ابراز کنند که هم ماندگار باشد و هم روح بخشی ، و این ایده را به شما منتقل می کند که مربوط به یک شخص خاص نیست ، بلکه بیش تر الهام بخش نشاط است.

 اتحاد یک خاکستری نهایی ماندگار با نور زرد پر جنب و جوش پیامی از مثبت بودن را القا  می کند. لئاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون ، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت:این رنگ ترکیبی از رنگی گرم و خوش بینانه است و به ما مقاومت و امید می بخشد زیرا ما باید احساس تشویق و اعتلا کنیم ، این برای روحیه انسان ضروری است.

توانایی پنتون در پیش بینی روند رنگ ها یک نیروی بازاریابی است که به طراحان مبلمان ، منسوجات ، مد ، لوازم جانبی و فناوری کمک می کند تا طرح ها را از سالی به سال دیگر انتخاب کنند.

منتظر باشید که خرده فروشان ، طراحان و مارک های مد، صندوق های ورودی فروشگاه ها   با دکور . مسواک و لباس شنای خاکستری و زرد   لاک ناخن و… پر شوند!

اما آیا بعد از یک سال سخت قرنطینه در محل زندگی ، صاحبان خانه هایی که به جای سینما ، مسافرت و صرف غذا در خانه بوده اند این پالت رنگی خوش بینانه را انتخاب  می کنند؟

رنگ سال
رنگ سال 2021 پنتون

طراحان اینگونه فکر می کنند

یکی از طراحان Cortney Novogratz می گوید: رنگ زرد شما را خوشحال می کند و خاکستری کاملا خنثی است. ما همیشه در طراحی ها و محصولات خود از رنگ زرد استفاده کرده ایم که کاملاً مشهور است.

آردن میرین ، بازیگر و طراح نیز می گوید: درب خانه  نقره ای خود را با سایه زردی رنگ آمیزی كرده است:این رنگ من را هر وقت می بینم خیلی خوشحال می کند.

او ادامه می دهد: من اعتقاد راسخی دارم که زندگی می تواند به اندازه کافی سخت باشد ،خانه شما باید امیدوار و شاد باشد.رنگ امسال،تصمیم فوق العاده ای برای انتخاب دو رنگ است. خاکستری ، که لحظات زیادی در سال 2020 اتفاق افتاده است  و با خوش بینی رنگ زرد  امید به آینده ایجاد می شود. فکر می کنم همه ما به رنگ زرد نیز احتیاج داریم.

میچل پارکر ، طراح منازل نیز می گوید پلت فرم بازسازی و طراحی خانه، مدت هاست که از دورنگ کنارهم استقبال می کند.  یک رنگ زرد روشن در کنار خاکستری زیبایی بصری بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید : مد و استایل در زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا