خانه جذاب مندکوراسیون و چیدمان

رنگ سال 2021 برای دکوراسیون

قرمز مجلل؛ رنگ سال 2021 برای دکور خانه

Farrow & Ball رنگهایی را که بهتر است ما در سال 2021 با استفاده از آنها خانه های خود را دکور کنیم، انتخاب کرد. رنگهایی که سال آینده حاکم خواهند شد شامل رنگهای خاکی، آبی روشن و پالت های قرمز مجلل هستند. در این مطلب می خواهیم در خصوص رنگ سال 2021 برای دکوراسیون صحبت کنیم.

در طی شش ماه گذشته، خانه های ما بعد از یک روز طولانی، به مکان هایی برای کار در خانه، کلاس های درس برای کودکان و سالن های ورزشی تبدیل شده و فراتر از مکان خواب بوده اند.

فارو بال در مورد رنگ های سال آینده و اهمیت ایجاد یک فضای چند منظوره در خانه توضیح می دهد: اکنون که زمان بیشتری را در خانه می گذرانیم، از رنگ هایی استفاده خواهیم کرد که گرم تر وگیراتر باشند. رنگ های گرم که خوشامدگویی به زندگی با آن آسان است و این باعث می شود ما به تصمیمات طراحی خود افتخار کنیم.

رنگ سال 2021 برای دکور خانه
رنگ سال 2021 برای دکوراسیون

این انتخاب های جدید احساس سهولت و آشنایی را به ما منتقل می کند و نتیجه آن است که می خواهیم؛ در هرج و مرج دنیای متلاطم آرامش پیدا می کنیم. ما می خواهیم خانه هایمان مکانی نه تنها برای استراحت و بهبودی بلکه برای جوان سازی و الهام بخشیدن به ما در دوره کرونا باشد.

یکی از مهمترین پالتهای رنگی سال 2021

برای سال 2021، یکی از مهمترین پالتهای رنگی، تن گرم است که از طبیعت الهام گرفته شده است، مانند قرمزهای خاکی و قهوه ای ملایم.

جوآ استودولم می گوید: در زمان چالش برانگیزفعلی، ما رنگ و بوی گرم می خواهیم که خانه های ما را غنی می کند و پناهگاه های دنج دور از دنیای پرازاسترس خارج ایجاد می کند. رنگ های لوکس مانند قرمز را می توان به خنثی ترین پالت ها حتی به اتاق خواب، اضافه کرد، زمانی که بیشتر می خواهیم آرامش داشته باشیم و راحت باشیم.

این رنگ های گرم از جمله قهوه ای مایل به قرمز و قهوه ای قهوهای مایل به زرد – همه قوی هستند و در عین حال «مد روز». در روز شیک و در شب دنج، این رنگ ها زمینه ای برای میل به زندگی را به ارمغان می آورند

دکوراسیون و چیدمان در زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا