حوادث

دستگیری یک جن با پوشش چادر زنانه

در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس و اعلام این موضوع که حدود ۲ سالی است یک جن وارد منزل آنها می شود و با جابه جایی وسایل منزل باعث وحشت شده، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ «جهانگیر کریمی» اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام یک سری کارهای تخصصی متوجه شدند، فردی میانسال با پوشش چادر زنانه وارد منزل آنها می شود که بلافاصله او را شناسایی و دستگیر می کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این فرد از آشنایان شاکی بود، بیان داشت: متهم در اعترافات خود انگیزه خود را حسادت و برهم زدن آرامش اعضای این خانواده دانست.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه این فرد از اعتماد شاکی سوء استفاده و اقدام به کپی برداری از کلیدهای منزل کرده و هنگامی که منزل خالی از سکنه بود داخل منزل می شده و با جابه جایی وسایل منزل و بازکردن آب موجب وحشت و ترس اعضای این خانواده را فراهم می کرده است به مردم توصیه کرد: هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید، به هیچ وجه به افراد غریبه و ناشناس اعتماد نکنید و کلید های منازل خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

مجله اینترنتی زندگی سالم

یلدا توکلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا