کسب و کار

لوازم ریز پرکاربرد در آشپزخانه

کار کردن در آشپزخانه ای که لوازم و ظرف های متنوعی در آن به چشم می خورد، یکی از جالب ترین و هیجان انگیزترین وقایعی است که برای هر خانم خانه داری در طول روز اتفاق می افتد. خیلی از ما، دوست داریم که آشپزخانه مان کامل و بی عیب باشد، اما نمی دانیم که کدام یک از خرده ریزهای آشپزخانه به دردمان می خورد و می تواند کارمان را راه بیندازد. اگر این سوال، هنوز هم برای شما وجود دارد ادامه را مطالعه کنید تا با لوازم ریز پرکاربرد در آشپزخانه آشنایتان کنیم.

با چند تا از لوازم ریز پرکاربرد در آشپزخانه آشنا شوید؟

بر هر خانم خانه داری واجب است که وسایل و لوازم معرفی شده در ادامه را در آشپزخانه اش داشته باشد:

1- قاشق ماکارونی

یکی از خوشمزه ترین و دلچسب ترین غذاها، ماکارونی است که هم بزرگسالان و هم بچه ها از خوردن آن سیر نمی شوند. اگر از جمله خانم هایی هستید که عادت دارید حداقل یک بار در هفته، ماکارونی بپزید توصیه می کنیم قاشق ماکارونی را تهیه کنید. با این قاشق می توانید عملیات پخت و پز ماکارونی را به راحتی انجام دهید.

2- پارچ روغن

به جرات می توانیم بگوییم که روغن، یکی از پر کاربردترین موادی است که در هنگام پخت و پز استفاده می شود. برای آنکه بتوانید به راحتی و بدون چرب کردن آشپزخانه، روغن را در داخل غذا بریزید، توصیه می کنیم یک پارچ روغن تهیه کرده و روغن مصرفی تان را در داخل آن نگهداری کنید.

3- مینی همزن

از دیگر وسایل و خرده ریزهای آشپزخانه که در زمان آشپزی کردن به کمک خانم های خانه دار می آید،  مینی همزن است. این همزن ها، بسیار خوش دست و سبک هستند و برای هم زدن شیر، هات چاکلت، تخم مرغ، قهوه و خیلی چیزهای دیگر به کار برده می شوند.

4- آب مرکبات گیری

ریختن آب لیمو در برخی غذا ها باعث می شود که آن غذا طعم و مزه خوبی به خود بگیرد. اگر شما نیز دوست دارید غذا هایتان طعم و مزه خوبی بدهند برای خرید یک آب مرکبات گیری دستی اقدام کنید. شما می توانید لیموترش های تازه را نصف کرده و در این دستگاه قرار دهید و به راحتی آب آن را بگیرید. وجود این وسیله در آشپزخانه موجب راحتی و آسایش در کار می‌شود. مدل های متفاوت اسلانسر و پوست کن، در  صالح مال salehmall,com وجود دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه تان برای خرید آنها  اقدام کنید و آشپزخانه خود را زیبا کنید.

5- اسلایسر و پوست کن

کمتر غذایی را می توان نام برد که برای تهیه اش، نیازی به خرد کردن و یا پوست کندن مواد غذایی نباشد. از آنجایی که یکی از فاکتورهای بسیار مهم در پخت غذا مرتب خرد کردن آن است، توصیه می کنیم حتما یک عدد اسلایسر و پوست کن تهیه کرده و به کمک آن، کار آشپزی را انجام دهید.  اسلایسرها و پوست کن ها کمک می کنند تا هم، غذایی که می پزید زیبا و یک دست به نظر آید و هم مراحل و پروسه پخت آن به سرعت انجام شود.

تولید محتوای این رپورتاژ توسط مجله اینترنتی زندگی سالم صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا