فرهنگ و هنر

خانم بازیگر:همه را غافلگير خواهم كرد

مهناز افشاربازيگر سينما گفت: همكاري من با كيميايي به قدري لذت بخش است كه تا مدتي سيراب مي مانم.مهناز افشار، بازيگر سينما،  در خصوص اكران آخرين فيلم تحريمي و ادامه روند حوزه هنري گفت: روند حوزه هنري در خصوص تحريم فيلم ها واژه اي است كه نمي خواهم آن را جدي بگيرم يعني دلم مي خواهد اين تفكيك شدن، تحريم از سوي حوزه، بسته شدن ها، پلمپ كردن و شكستن ها را باور نكنم چرا كه همه اين واژه ها حركت هستند.

وي ادامه داد: سينماي ما براي همه نوع تفكر و همه نوع سليقه ها است و حوزه هنري مي تواند با تفكر خود فيلم سازي كند و بقيه نيز فيلم خود را كار كنند.

افشار عنوان كرد: اين اتفاق ناخوشايندي نيست به همين جهت اين تغيير و يا بد بودن را نمي توانم باور كنم، حيف از اينكه نتوانستم براي اكران فيلم يكدست و همدل باشيم.

وي در خصوص مديريت ايوبي در سازمان سينماي اظهار داشت: هيچ گونه شناختي نسبت به حجت الله ايوبي و علي جنتي ندارم اما با توجه به اينكه هميشه اميدوار بودم، هيچ وقت فكر نمي كردم كه سينما نابوده شده و يا تمام شده اكنون هم اميدوارم كه ادامه پيدا كند.

افشار با اشاره به وضعيت پيش آمده خانه سينما افزود: در هيچ خانه اي تا ابد بسته نبوده و اعتقاد من بر اين است كه شايد آدرس خانه عوض شود اما خانه هميشه ماندگار است.

وي در ادامه در خصوص بروز اختلالات ميان سينماگران اظهار داشت: اختلافات ميان سينماگران به خاطر فضاي مسموم سينماگران ايجاد شده و به نظر من هيچ سينماگري نبايد با ديگري اختلاف داشته باشد زيرا كه همه براي يك هدف كار مي كنيم.

افشار در پايان در خصوص همكاري خود با مسعود كيميايي خاطرنشان كرد: “متروپل” سورپرايزي است كه اجازه بدهيد درزمان مناسب در مورد آن صحبت شود و دومين همكاري من با مسعود كيميايي به حدي لذت بخش است كه تا مدتي مرا سيراب مي كند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا