سینما

« خروج » حاتمی‌ کیا این بار در سینماها

پیشنهاد فیلم: فیلم خروج حاتمی‌ کیا

فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا. فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌ کیا از هشتم مرداد ماه، بعد از نمایش آنلاین این بار در سینماها سراسر کشور روی پرده خواهد رفت.

روز چهارشنبه هشت مرداد، فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌ کیا در سینماها اکران شود و از ۱۵ مرداد هم فیلم قتل عمد به کارگردانی سعید دولتخانی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی به سینماها می‌آید.

فیلم خروج در حالی از چهارشنبه این هفته در سینماها اکران می‌شود که از فرودین ماه به صورت آنلاین و بعد سینما ماشین اکران شد و فروشی معادل سه میلیارد تومان داشته است.

فیلم خروج حاتمی‌ کیا
فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا

خروج محصول ۱۳۹۸ است و به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌ کیا ساخته شده است. این فیلم با تصمیم عوامل و با توجه به همه گیری ویروس کرونا، به عنوان اولین فیلم به صورت آنلاین از تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ اکران شد.

این فیلم داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می‌کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیه سد آب شور به اشتباه آب را روانهٔ زمین‌های کشاورزی آنها می‌کند و باعث خرابی تمامی محصولات آنها می‌ شود.

آنها پس از آن که از طریق مسئولین سد، دهیار، بخشدار و امام جمعه موفق به حل مشکل‌شان نمی‌شوند، تصمیم می‌گیرند که نزد رئیس‌جمهور بروند و مشکل‌شان را با او در میان بگذارند.

این گروه با تراکتور از روستای خود به سمت تهران عازم می‌شوند و طولی نمی‌کشد که خبر سفر آنها در تمام رسانه‌ها پخش می‌شود و این موضوع باعث ایجاد محبوبیت و مشکلاتی برای آنها می‌شود.

زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا