آرایش و زیبایی

بهترین دستگاه ورزشی خانگی برای رسیدن به تناسب اندام

 

هنگامی که یک برنامه ورزشی را شروع می‌کنید، مساله اصلی یافتن شیوه‌ای است که انجام آن برای شما لذت‌بخش و ساده باشد؛ دوچرخه ثابت، یک گزینه عالی به خصوص برای ورزشکاران مبتدی است که می خواهند سریع به تناسب اندام دست یابند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، دوچرخه های ثابت در کاهش استرس در شما نقش دارند و مانند دیگر ورزش های ایروبیک سبب ترشح هورمون اندورفین می شوند.ثابت شده است این هورمون ها در افزایش میزان شادی و نشاط تاثیر دارد.

بررسی ها نشان می دهند اگر با دستگاه دوچرخه ثابت درست ورزش کنید فشار روی مفاصل و زانوهای شما وارد نمی شود و نسبت به دستگاه های دیگر آسیب و عوارض کمتری به همراه دارد.

گفتنی است، داشتن این دوچرخه برای دوچرخه سواران هم مفید است.در روزهایی که هوا بسیار گرم و یا سرد است با این دوچرخه ها به سادگی می توان ورزش کرد و چربی های بدن را اب کرد.

نتایج مطالعات نشان می دهند، اگر قرار است دستگاه دوچرخه ثابت را در خانه قرار دهید باید آن را در فضایی باز قرار دهید که بتوانید بعد از مدتی کار با آن دستگاه پیاده روی کنید زیرا مطالعات جدید نشان می دهند پیاده روی آرام در کنار کار با این دستگاه می تواند باعث کالری سوزی و دفع سریع تر مواد سمی از بدن شود و فشار کمتری روی مفاصل وارد شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا