آرایش و زیبایی

با چه رنگ آرایشی دندان هایمان سفیدتر به نظر می رسد؟

با استفاده برخی رنگ های خاص آرایشی شما می توانید به طور قابل توجهی بر زیبایی دندان های خود بیفزایید.

بعضی رژلب ها و سایه آنها روی دندان ها باعث می شود که دندان ها سفید تر به نظر برسند. اغلب خانم ها فکر می کنند که رنگ رژلب شان را باید بر اساس رنگ پوست شان انتخاب کنند. درست است که این یک قانون عمومی و کلی است، اما شما باید زیبایی و لبخند خود را نیز در نظر بگیرید. بعضی رژلب ها می توانند لبخندی بسیار متفاوت به شما هدیه کنند. آرایشگران زیبایی از چنین قوانینی به خوبی آگاه هستند.

با استفاده برخی رنگ های خاص آرایشی شما می توانید به طور قابل توجهی بر زیبایی دندان های خود بیفزایید.یک لبخند مسحور کننده برای هر خانمی قابل دسترس است اگر از رژلب مناسب استفاده کند. این مقاله را به خوبی بخوانید تا درمورد رنگ رژلبی که استفاده می کنید یا نوع آرایشی که انتخاب می کنید بیشتر اطلاعات بدست آورید:

لطافت :  
با ظاهری مرطوب و درخشان ، لبهای لطیف پوششی زیبا به حساب می آیند. اگر از یک خط لب به رنگ روشن برای لبهایتان استفاده کنید ماندگاری این لطافت بیشتر می شود. لبهای لطیف و درخشان ظاهری طبیعی به صورت شما می دهند.

کرم : 
این رژلبها دارای انواع روغن و نرم کننده هستند که به لبهای شما نرمی و روشنی می دهند. این نوع رژلب بخاطر داشتن خاصیت مرطوب کنندگی قدرت ماندگاری بیشتری نسبت به نوع خشک خود دارند.

مات : 
رژلب های مات دارای رنگدانه های زیادی درون خود هستند. به همین خاطر است که رژلب های مات قدرت ماندگاری بیشتری روی لب دارند. این نوع از رژها ظاهری شیک و خاص به لبهای شما هدیه می کنند. به خاطر داشتن رنگدانه، رنگ مات همیشه روی لب شما را خشک نگاه می دارد، اما شما برای اینکه آنها را مرطوب کرده و ظاهری معمول تر به آن بدهید می توانید از نوع نیمه مات این رژلب ها استفاده کنید.

حجم دهندگی : 
بخاطر وجود میکا در رژلب های متالیک، شما ظاهری بسیار شیک خواهید داشت. سایه روشن شدن رژلب می تواند جلوه طبیعی لبهای شما را با بزرگتر نشان دادن لبهای نازک بیشتر کند.

ماندگاری بیشتر : 
یک فرمول با ماندگاری بالا یعنی رژلب به مدت 8تا 10 ساعت روی لبهای شما بماند. این به خاطر قدرت و رطوبت آن است که بعد از مدت زمان طولانی نیز از روی لبهای شما پاک نخواهد شد.

منبع : ileev.com

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا