فناوری

با این سایت‌ها تصاویر بی نظیر خلق کنید

آرامشاگر شما هم به عکاسی علاقمندید می توانید عکس های خود را به صورت آنلاین از 2 سایت برتر ویرایش کنید و تصاویر بی نظیر خلق کنید.

عرش نیوز:همه آدم ها چه کسانی که به عکاسی علاقمندند و چه کسانی علاقه ای چندان به عکاسی ندارند ، دوست دارند به عکس های خود افکت و جلوه‌ زیبا بدهند و تصاویر بی نظیری خلق کنید .

بیاید کمی برگردیم به قبل ، به گذشته های نه چندان دوری که عکاسی کاری پر هزینه و وقت گیر بود.و عکاس بدون
اطلاع از ویژگی های عکس گرفته شده فقط عکس می گرفت و موقع پر شدن نگاتیو و پس از چاپ عکس ها ،  تازه  می توانست عکس ها را ببیند.استفاده از نگاتیو ها برای ثبت یک عکس باعث می شد ، در عین اینکه به ویرایش نیاز داشت ، ویرایش کردن عکس ها کاری سخت و شاید در بعضی مواقع غیر ممکن بود.حال امروزه با پیشرفت فناوری و با ورود  دوربین های دیجیتال و گوشی های دوربین دار عکس ها ماهیت جدیدی پیدا کردند.

حال که دسترسی به دوربین عکاسی به لطف گوشی هایی با دوربین های قدرتمند و همین طور دوربین های دیجیتال آسان شده تقریبا در تمام لحظات می توان دوربینی برای ثبت اون لحظه چیدا کرد پس خوب است با ویرایش عکس هایمان با استفاده چند تکنیک هر چند کوچک اثر گذاری عکس هایمان را بیشتر کنیم. یک سری  نرم افزارها و اپلیکیشن هایی در زمینه ویرایش عکس چه به صورت حرفه ای و چه به صورت سریع و ساده وجود دارند که هر کدام معایب و مزایای خود را دارند.دسته ای دیگرهم ویرایشگرهای آنلاینی هستند که در همه جا و در همه وقت تنها با اتصال به اینترنت و بدون نیاز به نصب یا اجرای هیچ گونه نرم افزاری در دسترس هستند. و حال به درخواست شما دوستان عزیز 2 سایت برتر ویرایشگرهای عکس آنلاین را به شما معرفی می کنیم.

 Pixlr Editor
یکی از بهترین وب سایت های ویرایش عکس  Pixlr Editor است که امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. Pixlr با فراهم کردن ویرایشگر هایی در سه نسخه تفریحی (Playful)، کارامد (Efficient) و پیشرفته (Advanced) که هر کدام در نوع خود از امکانات فوق العاده ای برخوردارند، خود را به یکی از نام های بزرگ این عرصه تبدیل کرده است. از نسخه کارامد (Efficient) آن می توان برای ویرایش های روزمره استفاده کرد ولی نسخه پیشرفته آن امکانات بیشتری در اختیارتان قرار می دهد. که می تواند به صورت حرفه ای به ویرایش هرگونه تصویر و یا خلق آثار جدید بپردازد. از دیگر مزایای Pixlr می توان به اپلیکیشن موبایل مخصوص این سایت اشاره کرد.

Pic monkey :
Pic monkey یکی از بهترین سایت ها ویرایش عکس آنلاین بدون نیاز به ثبت نام است. استفاده از این ویرایشگر به لطف منوی ساده ای که دارد گزینه ها به آسانی در دسترس است و نیاز به دانش نرم افزاری خاصی ندارد. این سایت امکاناتی از جمله افزودن افکت ها، آرایش و روتوش تصاویر، افزودن متن ها و شکلک ها، افزودن بافت به تصاویر و قرار دادن فریم برای تصاویر را برای فرد فراهم می کند. شاید به جرات می توان گفت این ویرایشگر در مقابل رقبای خود یکی از کامل ترین منو ها را در اختیار دارد. از دیگر مزایای PicMonkey می توان به اپلیکیشن هایش برای Google Chrome اشاره کرد.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا