پزشکی و سلامتعمومی

جعبه جالب ماه رمضان برند موریسون

به سوپر مارکت نروید

جعبه جالب ماه رمضان برند موریسون

اقدامات جدید دولت ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و خط قرمزها نشان می دهد شما نباید خانه خود را ترک کنید مگر اینکه قصد خرید وسایل ضروری مانند غذا ، دارو یا ورزش را داشته باشید.(مجله زندگی سالم)

بسیاری از افراد به جای مراجعه به سوپرمارکت ها برای خرید مواد غذایی مکرر، به خرید آنلاین روی آورده اند. اگر شما یا شخصی که می شناسید یک فرد آسیب پذیر هستید، می توانید خرید های آنلاین را تحربه کنید.

اما از آنجا که افزایش خرید محصول غذایی، نگه داشتن در یخچال، فریزر و قفسه های آشپزخانه خود در عین حال مشکل و ممکن است به مشکل بخوریم.

سوپر مارکت ها همچنین از تغییر در محدودیت های خرید محصول خود خبر داده اند ،برای نمونه برنهای  آلدی و موریسونز کلاه های خود را بر روی مواد غذایی و کالاهای خانگی برداشته اند.

برند موریسون یک جعبه مواد غذایی ماه رمضان را راه اندازی کرده است تا به مشتریان مسلمان خود کمک کند تا ماه مبارک را که از 23 آوریل آغاز می شود، با خیال راحت تجربه کنند. هر جعبه ماه رمضان شامل موارد اصلی مانند خرما و سینه مرغ است که نمونه خوبی برای برندهای ایرانی می تواند باشد.

اگرچه سوپرمارکت ها در دنیا تلاش کرده اند تا عرضه و تقاضا وفروش اینترنتی را در حد مممول حفظ کنند، بیشتر سوپر مارکت ها به شما اجازه می دهند سفارش خود را اینترنتی اصلاح کنید.

مغازه های دیگری نیز از جمله در ایسلند سالمندان و افراد آسیب پذیر را در اولویت قرار دارند و برای تأیید اولویت بندی این مشتریان از طریق ایمیل لیست محصول برای این مشتریان ارسال می شود.

در فروشگاه های Aldi و Asda، آنها “قانون جالب ممنوعیت لمس” را نیز برای کمک به مهار شیوع تاج ویروس معرفی کرده اند.

گروه مجله اینترنتی زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا