مد و استایل

بررسی 0 تا 100 مشخصات “ساعت پتک فیلیپ اصل”

پتک فیلیپ از برندهای ساعت لوکس سوئیسی است که در ایران قیمت بالایی دارند. متاسفانه به دلیل شهرت و کیفیت ساعت مچی های این برند، سودجویان ساعت مچی های مشابه و فیک این برند را تولید می کنند و آنها را در قالب ساعت مچی پتک فیلیپ اصل به فروش می رسانند. به همین دلیل بسیار مهم است که در ابتدا با مشخصات ساعت پتک فیلیپ اصل آشنا شوید. از جمله مشخصات ساعت پتک فیلیپ اصل میتوان به نشان رسمی پتک فیلیپ بر روی ساعت مچی، کد رفرنس ساعت پتک فیلیپ، قیمت بالای ساعت پتک فیلیپ، کیفیت بالای ساعت ها و کارت گارانتی بین المللی آن اشاره کرد.

پتک فیلیپ در سال ۱۸۵۲ در ژنو سوئیس تأسیس شد. این شرکت به دلیل ساخت ساعت‌ مچی های بسیار گران‌قیمت و پیچیده به عنوان پادشاه ساعت ها شناخته می‌شود. به نقل از وبسایت تیک تاک گالری پتک فیلیپ حساسیت زیادی در ساخت ساعت‌هایش حساسیت زیادی به خرج میدهد؛ به همین دلیل است که در سال تنها ۴۵ هزارتا ساعت از این برند تولید میشود. امروزه برای بسیاری از افراد داشتن ساعت های پتک فیلیپ یک دستاورد است چرا که نمایانگر خاص بودن افراد است.

فرقی ندارد که چه برند ساعت مچی میخواهید بخرید؛ کافیست یادتان باشد که تنها نسخه اصلی آن را بخرید. کیفیت بالا و مواد اولیه ای که در ساخت ساعت های اصل به کار میرود قابل مقایسه با ساعت های فیک نیست. همچنین بهتر است مقدار هزینه ای که برای خرید ساعت مچی کنار گذاشته اید را صرف خرید ساعت مچی مردانه یا زنانه اصل کنید.

بررسی ساعت پتک فیلیپ اصل
بررسی ساعت پتک فیلیپ اصل

نشان رسمی پتک فیلیپ را چک کنید!

یکی از موارد مهمی که جزو مشخصات کلیدی ساعت پتک فیلیپ اصل به شمار میرود، لوگو و نشانه های روی ساعت است. نشانه ها بر روی ساعت، علامت هایی هستند که برروی محصولات گرانبها میزنند تا کیفیت آنها را تایید کنند. هر ساعت پتک فیلیپ چندین نشانه دارد که کپی کردن آنها برای متقلبان کاری بسیار دشوار و یا بعضا ناممکن است. به نقل از وبسایت timepiecetreasury در قاب پشتی ساعت پتک فیلیپ اصل باید علامتی را ببینید که خلوص فلز را نشان دهد. نمونه های رایج آن عبارتند از “750” که نشان میدهد ساعت از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است و “950” که به ۹۵ درصد پلاتین خالصی که در ساعت به کار میرود اشاره دارد. همچنین علامت “PPCo” که در قاب پشت ساعت حک میشود به معنای مسئولیت است و در ساعت های پتک فیلیپ اصل به کار میرود. طبق قانون استفاده از این علامت در تمام کالاهای فلزی و گرانبهای سوئیسی الزامی است.

شماره سریال و مرجع ساعت پتک فیلیپ را بررسی کنید!

پتک فیلیپ شماره سریال و مرجع را در قسمت قابل مشاهده قاب پشتی ساعت قرار نمیدهد. شماره سریال ساعت های پتک فیلیپ اصل در قسمت های داخلی و یا بخش های قاب پشتی که به راحتی قابل دیدن نیست نوشته میشود. برخی از مدل های ساعت پتک فیلیپ که قاب پشتی آنها شفاف است این اعداد را روی لبه های داخلی ساعت حک میکنند. اگر خواستید یک مدل ساعت پتک فیلیپ بخرید که شماره سریال آن در قسمت قاب پشتی ساعت به راحتی قابل خواندن بود، مطمئنا ساعتی که در دستتان است، یک نسخه تقلبی از پتک فیلیپ است.

با اینکه شماره سریال ساعت مچی پتک فیلیپ اصل به راحتی قابل خواندن نیست، اما همچنان نقش مهمی در تعیین مشخصات ساعت پتک فیلیپ اصل دارد. به نقل از وبسایت معتبر jaztime.com توصیه نمیشود که قاب پشتی ساعت را جدا کنید که بتوانید شماره سریال آن را ببینید؛ در عوض میتوانید آن را به یک مرکز قابل اعتماد بفرستید تا برای شما شماره سریال ساعت را چک کنند. اگر ده سال از ساخت ساعت پتک فیلیپی که میخواهید بخرید گذشته باشد، به راحتی میتوانید اصالت آن را از طریق وبسایت رسمی پتک فیلیپ چک کنید.

ساعت پتک فیلیپ اصل قیمت بالایی دارد!

به نقل از وبسایت تیک تاک گالری ساعت های پتک فیلیپ اصل در بالاترین رده از ساعت های لوکس قرار دارند و بر این اساس قیمت گذاری میشوند. با در نظر گرفتن این مورد، مدل ساعت پتک فیلیپی که مدنظرتان است باید قیمت بالایی داشته باشد. حتی بهتر است در چندین وبسایت و فروشگاه قیمت ساعت را پیدا کنید. اگر قیمت ساعتی که میخواهید بخرید به طرز قابل توجهی کمتر از قیمت جهانی آن باشد، قطعا آن پتک فیلیپ فیک است.

کیفیت ساعت پتک فیلیپ اصل بسیار بالاتر است!

اینکه بخواهید یک ساعت پتک فیلیپ اصل بخرید، ارزش آن را دارد که کمی وقت بگذارید و بر روی کیفیت ساعتی که میخواهید بخرید تمرکز کنید. پتک فیلیپ در سراسر جهان به عنوان یک برند به دلیل کیفیت استثنائی و بالایی که هر مدل از ساعت‌هایش دارد، مشهور است. در قدم اول بهتر است عکس های مدل اصلی ساعت پتک فیلیپ را در وبسایت های معتبر ببینید. ساعتی که میخواهید بخرید را بردارید و آن را به دقت بررسی کنید. نباید کوچکترین تفاوتی بین ساعت پتک فیلیپ اصل و تقلبی مشاهده کنید. اکثر ساعت های پتک فیلیپ تقلبی به راحتی شناسایی میشوند زیرا متقلبان اغلب نمیتوانند شکل و طرح دقیق یک مدل پتک فیلیپ اصل را کپی کنند. همچنین اگر در ساعت شما از جواهرات گرانبها مانند طلا و یا الماس استفاده شده است، باید شفافیت و قوام عالی داشته باشند.

ساعت پتک فیلیپ اصل و تقلبی
ساعت پتک فیلیپ اصل و تقلبی

ساعت پتک فیلیپ اصل کارت گارانتی معتبر دارد!

از کلیدی ترین مشخصات ساعت پتک فیلیپ اصل، کارت گارانتی و مدارکی است که در جعبه ساعت وجود دارد. ساعت مچی های اصل دارای گارانتی بین المللی هستند. گارانتی به شما اجازه می دهد در هر کجای دنیا که هستید با ارائه گارانتی خود به نمایندگی رسمی ساعت مچی خود از امکانات گارانتی بهره ببرید. حتما دقت کنید که اطلاعات مربوط به مرجع، موتور و کالیبری که برروی کارت گارانتی نوشته شده است با خود ساعت یکسان باشد.

مشخصات ساعت پتک فیلیپ اصل
مشخصات ساعت پتک فیلیپ اصل

در پایان

همانطور که در مقاله بالا خواندید، اینکه بخواهید یک ساعت مچی پتک فیلیپ اصل بخرید، در ابتدا باید اطلاعات خودتان را از مدل ساعتی که میخواهید بخرید افزایش دهید. امروزه بسیاری از سودجویان درصدد این هستند که مدل های تقلبی برند پتک فیلیپ را با قیمتی همانند نسخه اصلی آن بفروشند. اما بهتر است بدانید که این موضوع برای تمامی برندها صدق میکند. تمامی برندهای ساعت مچی که از تکنولوژی های پیشرفته ای در ساخت آنها استفاده میشود، نسخه های تقلبی فراوانی دارند. اگر شما هم قصد دارید یک ساعت مچی اصل بخرید، فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری انتخاب مناسبی برای شماست. تمامی ساعت مچی های موجود در این فروشگاه اصل هستند و به همراه ضمانتنامه معتبر تقدیم شما خواهند شد. اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت مچی اصل را ببینید، وارد لینک فروشگاه ساعت تیک تاک گالری شوید.

 

همچنین بخوانید

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا