کسب و کار

آشنایی با بهترین مارک غذای گربه

یکی از حیوانات خانگی بسیار بامزه و دوست داشتنی، گربه است. این حیوانات خانگی، نیازمند نگهداری و مراقبت هستند. غذای آنها باید از هر نظر کامل باشد تا مثل زمانی که در طبیعت هستند، بدنی سالم و پر قدرت داشته باشند. امروزه کمپانی‌های مختلفی در سراسر دنیا اقدام به تولید غذای خشک برای حیوانات خانگی می‌کنند. حتی در داخل کشور ما هم این کارخانجات وجود دارند و انواع غذای خشک گربه تولید می‌کنند. بهترین مارک غذای گربه را می‌توان در بین تمام این برندها پیدا کرد که هر کدام می‌تواند با توجه به نژاد، سن و سال و جنسیت و شرایط بدنی هر کدام، متفاوت باشد.

مارک غذای گربه، هرچه باشد، باید بتواند تمامی نیازهای اساسی بدن گربه را تامین کند. ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین و چربی و هر آن چیزی که یک گربه برای ادامه حیات نیاز دارد، باید در غذای خشک او، فراهم باشد.

برخی از گربه‌های خانگی، فقط و فقط غذای خشک می‌خورند و به این نوع تغذیه عادت کرده‌اند. برخی از افراد، مجبورند برای گربه خود، غذای کیلویی بخرند که می‌توان غذای رفلکس 15 کیلویی را به عنوان یکی از بهترین‌ها در نظر گرفت.

برند غذای گربه، یکی از تاثیر گذارترین موارد در رشد و تغذیه صحیح یک گربه خانگی است. گربه‌های خانگی، عادت به خوردن غذایی دارند که مزه آن زیر دهانشان رفته باشد. اگر شما هم برای گربه خود از غذای خشک استفاده می‌کنید، حتما حواستان باشد که اگر گربه شما واکنش خوبی به نوع غذا نشان داد، باید برای دفعات بعدی هم از همان مارک و برند خرید کنید. به همین دلیل توصیه ما این است که غذای خشک چند کیلویی خریداری کنید تا برای مدت‌ها بتوانید استفاده کنید.

بهترین مارک غذای گربه، غذایی است که دارای ویژگی‌های زیر باشد:

1.       ارزان باشد.

2.       کیفیت بسیار خوبی داشته باشد.

3.       مواد معدنی و ویتامین‌های آن، به اندازه قابل قبولی باشد تا کمبودی در بدن گربه احساس نشود.

4.       نباید حاوی مواد حساسیت زا باشد.

5.       ترجیحا باید نشان ایزو داشته باشد.

6.       بهتر است مخصوص گربه باشد و با حیوانات دیگر، اشتراک نداشته باشد.

ویژگی‌ها و خواص بسیار زیادی برای مارک غذای گربه وجود دارد که هر کدام از آنها در یک برند، پر رنگ‌تر از بقیه مارک‌ها هستند. اما یک چیزی را خوب به خاطر داشته باشید. چیزی که مشخص می‌کند کدام مارک و برند از همه بهتر است، کیفیت و استاندارد بالای آن غذا می‌باشد.

بهترین مارک غذای گربه کدام است؟

بهترین مارک غذای گربه، در بازار و در میان صدها مارک و برند، غذایی است که وقتی گربه از آن استفاده می‌کند، برای دفعات بعدی هم باز، اشتیاق به خوردن نشان دهد. این حرکت گربه‌ها، به معنای این است که غذای خشک مورد نظر، از همه لحاظ، غذای بسیار خوبی است. البته در میان غذاهایی که در بازار وجود دارند، میان وعده‌های کوچک هم وجود دارند که می‌توان بستنی گربه ونپی را یکی از آنها دانست. این میان وعده‌ها معمولا حاوی اسیدهای چرب ضروری و امگا 3 و 9 هستند که می‌توانند در سلامت پوست و موی بدن گربه، به شدت تاثیر گذار باشند. همچنین، پروتئین بالایی دارد و هضم و جذب غذا را راحت می‌کند. در اینجا چند مارک غذای گربه را برای شما معرفی می‌کنیم که در میان سایر برندها، بهتر از بقیه بوده‌اند:

مارک غذای گربه

غذای خشک گربه سلبن:

غذای خشک گربه سلبن یکی از بهترین‌ها است که حاوی 10 درصد چربی، 10 درصد فیبر و 37 درصد پروتئین است. ساخت کشور ایران می‌باشد. این غذای خشک، با داشتن مواد معدنی و ویتامین به همراه فیبر و پروتئین و میزان مشخصی از چربی، یک غذای کامل برای تقویت قوای بدنی به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که این غذا در پاکت‌های مختلف با خواص متفاوت تولید می‌شود. یک نوع دیگری از این غذای خشک وجود دارد که حاوی ویتامین‌های b1 و b12 و ویتامین d، امگا 3 و 6 و چربی است و برای مواردی همچون بهبود سلامت پوست، بهبود سلامت مفاصل، بهبود سلامت استخوان و مفاصل، بهبود سلامت دستگاه گوارش، بهبود فرایند رشد، بهبود قوای بدن مفید است.

غذای خشک رویال کنین مدل indoor برای گربه خانگی بالای 7 سال

این غذای خشک، یکی از بهترین مارک‌ها و برندهایی است که می‌توان با خیال راحت برای گربه خانگی خریداری و مصرف کرد.  این غذا دارای بالانس خوبی در ترکیبات است و در حال حاضر، در ایران فروش بالایی را تجربه کرده است.

غذای خشک رویال کنین مدل Persian

این غذا برای گربه‌ها بسیار خوش طعم و خوشمزه است. به راحتی در معده گربه خانگی هضم می‌شود و کیفیت بالایی دارد. محصولات برند رویال، قیمت بالایی دارند. اما با این حال، باز هم به عنوان بهترین برند غذای گربه شناخته می‌شوند و فروش بالایی دارند. باید در هنگام خرید غذای خشک گربه پرشین از برند رویال، حسابی دقت کنید زیرا محصولات فیک و تقلبی در بازار زیاد هستند. در صورتی که گربه خانگی از نژاد پرشین دارید، می‌توانید این غذا را با خیال راحت به او بدهید.

غذای خشک گربه جوسرا daily cat

برند جوسرا، یکی از برندهای خارجی معروف در زمینه تولید غذای خشک است. این غذا به گونه‌ای طراحی و تولید شده است که می‌توان هر روز از ان به گربه داد. گربه شما با خوردن این غذا بسیار سرحال می‌شود و نیازهای غذایی او تامین می‌گردد.

تولید محتوای این رپورتاژ توسط مجله اینترنتی زندگی سالم صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا