آرایش و زیبایی

بهترین برندهای فیلر زیر چشم به توصیه پزشکان

بهترین مارک فیلر زیر چشم چیست؟ کدام برند فیلر زیر چشم برای من مناسب‌تر است؟ ازآنجایی‌که، ساختار پوست هر فرد با دیگری متفاوت است؛ بهترین فیلر برای هر فرد متفاوت خواهد بود.

در این مقاله ۵ نمونه از بهترین مارک فیلرهای زیر چشم را مفصل بررسی کرده‌ایم؛ با کمک راهنمای پیش رو می‌توانید متناسب با نیازتان بهترین فیلر زیر چشم را انتخاب کرده؛ زیبایی و طراوت پوست اطراف چشمان خود را تمدید کنید.

فیلر بلوترو

یکی از بهترین برندهای فیلر زیر چشم، فیلر زیر چشم بلوترو (Belotero) است؛ فیلر زیر چشم بلوترو به‌خوبی چین و چروک‌های دور چشم را برطرف کرده و گودی زیر چشم را پر می‌کند و به‌عنوان پرکننده‌ای خاص با این نواحی حساس تناسب دارد.

مزایا فیلر بلوترو:

  • این فیلر زیر چشم به‌طور یکنواخت و بدون ایجاد ناهمواری، زیر پوست قرار می‌گیرد.
  • فیلر بلوترو برای تزریق کردن به انواع پوست مناسب است.
  • این فیلر تزریق راحتی دارد و درد تزریق آن زیاد نیست.

فیلر تئوسیال

فیلر تئوسیال (Teosyal) در شمار بهترین و ایمن‌ترین فیلرهای زیر چشم قرار دارد. متخصصان پوست و زیبایی سوئیس با کمک آخرین فناوری‌ها این فیلر را تولید کرده و تمامی پارامترهای محصول نهایی را از نظر کیفی کنترل می‌کنند. فیلر زیر چشم از هیالورونیک اسید ساخته شده و بین 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد.

فیلر اینووسنس

این فیلر محبوب، یکی از بهترین فیلرهای زیر چشم است که از هیالورنیک اسید تشکیل شده و بسیار اثربخش است. فیلر زیر چشم اینووسنس (inovosense) برای رفع چین و چروک‎های زیر چشم، آبرسانی پوست اطراف چشم، روشن کردن و افزایش حجم در نواحی مورد نظر تزریق می¬شود؛ فیلر سیلک اینوسنس برای نواحی ظریف و حساس صورت مانند نواحی زیر چشم از بهترین فیلرهاست.

بهترین مارک فیلر زیر چشم چیست

مزایا فیلر اینووسنس:

  • فیلر اینووسنس بدون ایجاد ناهمواری به‌خوبی در نواحی تزریق پخش می‌شود.
  • این فیلر حاوی لیدوکائین است، به همین دلیل تزریق آن درد خاصی به همراه ندارد.
  • تزریق فیلر اینووسنس تولید کلاژن را تحریک می‌کند.

فیلر استایلج

برند فیلر زیر چشم استایلج (Stylage) در میان متخصصان پوست و زیبایی معروف است. این فیلر زیر چشم مقاومت و ماندگاری بالایی (بین 9 تا 18 ماه) دارد؛ به گزارش کسانی که از این فیلر زیر چشم استفاده کرده‌اند، میزان عوارض تزریق آن بسیار کم است.

مزایا فیلر استایلج:

  • فیلر استایلج حاوی مانیتول و لیدوکائین است و تزریق آن دردناک نیست.
  • تزریق این فیلر به افزایش انعطاف پوست کمک می‌کند.

فیلر ژوویدرم

فیلر زیر چشم ژوویدرم (juvederm) یکی دیگر از برندهای محبوب فیلر زیر چشم است. این فیلر اثربخشی فوق‌العاده‌ای دارد؛ هیالورونیک اسید در فیلر ژوویدرم با کمک فناوری vycross موجب افزایش پیوند عرضی میان مولکول‌ها و در نتیجه اثربخشی طولانی‌تر و بهتر آن می‌شود.

عوارض فیلر زیر چشم

پرسش «عوارض فیلر زیر چشم چیست»، از سوالاتی است که در کنار «بهترین مارک فیلر زیر چشم کدام است؟» پرسیده می‌شود؛ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم از میان بهترین برندهای فیلر زیر چشم یکی را انتخاب کرده و برای تزریق آن به متخصصین ماهر زیبایی مراجعه کنید، عارضۀ شدیدی برای‌تان پیش نخواهد آمد؛ اما درکل تزریق فیلر را به افراد زیر توصیه نمی‌کنیم:

  • خانم‌های باردار
  • افراد دارای کم‌خونی و بیماری‌های خودایمنی
  • مصرف‌کنندگان دخانیات
  • افراد زیر 18 سال

ماندگاری فیلر زیر چشم را چگونه افزایش دهیم؟

میزان ماندگاری فیلر زیر چشم به عوامل مختلف بستگی دارد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اما راهکارهایی کلی برای افزایش ماندگاری فیلر زیر چشم وجود دارد که در ادامه آن‌ها را آورده‌ایم:

  • در طول روز، نوشیدن آب فراوان را فراموش نکنید.
  • خواب کافی داشته باشید.
  • از ورزش‌های سخت خودداری نمایید.
  • از بهترین مارک‌های فیلر زیر چشم استفاده کنید.

فیلر زیر چشم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر گودی زیر چشم دارید، زیر چشم شما تیره شده است، با خشکی پوست مواجه هستید یا اطراف چشمانتان، چین افتاده است، بهترین راهکار برای شما تزریق فیلر زیر چشم است! فیلر زیر چشم به‌راحتی و در کمترین زمان می‌تواند تیرگی، فرو رفتگی، چین و چروک و خشکی زیر چشم شما را برطرف و درمان کند.

بهترین فیلر زیر چشم به توصیه پزشکان

سخن آخر؛ بهترین فیلر زیر چشم را باید متخصص پوست تزریق کند!

بهترین مارک فیلر زیر چشم را می‌توانید از لیست بالا انتخاب نمایید. اما یادتان باشد فیلر زیر چشم، از هر برندی که باشد، به متخصص پوست و زیبایی برای تزریق نیاز دارد. تزریق فیلر زیر چشم می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر برای حس خوب زیبایی باشد و برایتان جوانی، روشنی اطراف چشم و رفع گودی زیر چشم را به ارمغان بیاورد، به شرط آنکه به متخصصین مراجعه کرده و از آن‌ها مشورت بگیرید.

همچنین بخوانید

یک نظر

  1. سلام میشه راهنمایی کنید یه جواب دقیق به سوالم بدید. فیلر زیر چشم چقدر موندگاری داره و نیازه که هر چند وقت یکبار تکرار بشه؟ بعد چقدر خطر و عوارض داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا