آشپزی و آشپزخانه

پیتزا دیاولا

طرز تهیه پیتزا دیاولا

پیتزا دیاولا یک پیتزای بسیار ساده ایتالیایی است. شباهت بسیار زیادی به پیتزای پپرونی دارد اما دو تفاوت خیلی کوچک دارد اول اینکه به جای پپرونی از سالامی استفاده می شود و دوم آشپز حق انتخاب بیشتری بر روی انتخاب تایپینگ های روی پیتزا دارد.

مواد لازم پیتزا دیاولا:

سس مارینارا، پنیر موزارلا، پپرونی، فلفل هالوپینو

در تابه پیتزا که با چدن ساخته شده، متوانید پینزا دیاولا درست کنید. پوسته جویدنی و طلایی این پیتزا را دوست دارند. Diavola، نوعی پیتزا ایتالیایی خوشمزه است، گره ای به ژلاپنو تازه است که در بالای آن قرار دارد. تکه های تند که غنی از کالباس، موزارلا و فتا هستند.

Pizzaet Diavola Skillet

در تابه پیتزا دیاولا پر است از تکه های تند که غنی از کالباس، موزارلا و پنیر فتا هستند.

خلاصه دستور العمل

زمان آماد شدن : 20 دقیقه

روغن زیتون

خمیر پیتزا

نمک و فلفل دلمه ای تازه

2/3 فنجان سس پیتزا

پنیر موزارلا با رطوبت کم

3 اونس پنیر فتا، کاملاً تخلیه و خرد شده (4/4 لیوان)

4 اونس سوسیس شیرین ایتالیایی

1/2 اونس زیتون

1 عدد فلفل شیلی تازه ، مانند ژلاپنو یا Fresno، ریز خرد شده

2 قاشق چایخوری بسته بندی شده به سبک آرگانو تازه خرد شده

مرحله 1

اجاق گاز را با درجه حرارت پایین تا 475 درجه گرم کنید. یک ظرف 12 اینچی (اندازه گیری از بالا) را با روغن خرد کنید (ترجیحاً چدن). با یک حوله کاغذی پاک کنید تا یکدست شود و اضافی آن را از بین ببرید. خمیر را به ماهیتابه انتقال دهید.

با شروع کار در مرکز و با استفاده از هر دو دست، خمیر را به سمت پایین فشار داده و با انگشتان خود را به سمت لبه های مهارت بکشید و یک مرز 1/2 اینچی از خمیر دست نخورده باقی بگذارید. پوشش با بسته بندی های پلاستیکی کتری و اجازه دهید تا زمانی که خمیر حدود 20 دقیقه پف کند.

مرحله 2

خمیر را به آرامی با روغن ورز دهید. ادویه زدن با نمک و فلفل. سس را به طور یکنواخت تا مرز پیتزا بکشید و موزارلا بپاشید. به طور مساوی با فتا، سوسیس، زیتون، شیلی و مغز کوهی پیتزا را صاف کنید.

مرحله 3

پیتزا را تا درجه پخت تا پوسته به رنگ قهوه ای طلایی در فر تگاه دارید و موزارلا ذوب و حباب شود، و کالباس فقط 20 تا 22 دقیقه در آن پخته شود. بگذارید 5 دقیقه در ماهیتابه خنک شود. پیتزا را برش داده و سرو کنید.

بیشتر بخوانید : طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ بدون فر

زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا