فرهنگ و هنر

چرا محسن یگانه اجازه برگزاری کنسرت در برج میلاد را ندارد؟!

محسن یگانهمحسن یگانه، خواننده جوانی که این روزها مورد بی مهری قرار گرفته. محسن یگانه می‌گوید الان 7ماه شده است که نتوانسته در برج میلاد کنسرت برگزار کند. اما چرا محسن یگانه اجازه برگزاری کنسرت در برج میلاد را ندارد؟

محسن یگانه، خواننده جوانی که این روزها مورد بی مهری قرار گرفته و دلش از برخی ها پر است ترجیح می دهد در این شرایط سکوت کند تا نکند کسی از حرفهایش ناراحت شود یا انتقادی کند که به کسی بربخورد. یگانه از اواخر سال گذشته اعلام کرد که دیگر قصد ندارد آلبوم بدهد و می خواهد با تک ترک های مستقلی که منتشر می کند، با مخاطبانش در ارتباط باشد. شاید آن موقع کمتر کسی این حرف را جدی گرفت.گفتگوی محسن یگانه با «ترانه ماه»در این باره را بخوانید:

مجوز کنسرت برج میلاد را ندارم!

ماجرای عجیبی که چند وقتی است برایم اتفاق افتاده، ندادن مجوز برای اجرا در برج میلاد است و کسی هم جوابگو نیست! این روزها کسی حوصله جرو بحث ندارد. من هم دیگرحوصله جنگیدن ندارم. دلیلی ندارد که بخواهم با کسی جنگ و جدال داشته باشم. به همین خاطر ترجیح دادم کلا برنامه کنسرت هایم را به سالن میلاد نمایشگاه بین المللی منتقل کنم. البته من دوست داشتم برنامه هایم در برج میلاد برگزار شود و اصرار هم کردم، اما نشد. البته امکانش بود که این اتفاق بیفتد، اما شاید اگر اینطور پیش می رفت آتشی به پا می شد که دودش در چشم خودم هم می رفت.

مگر فقط کنسرت های من شلوغ می شود؟

قبل از عید طرفداران زیادی به کنسرت های من آمدند و شاید همین موضوع حساسیت هایی را ایجاد کرده بود، اما مگر فقط کنسرت های من شلوغ می شود؟! کنسرت های شلوغ تر از من هم در برج میلاد برگزار شده و هیچ اتفاقی نیفتاده است، اما الان 7ماه شده است که من نتوانستم در برج میلاد کنسرت برگزار کنم. آخرین اجرای من در آنجا 23 اسفند سال گذشته بود. امیدوارم همه چیز زودتر انجام شود و جواب مرا بدهند، چون هر چه می گذرد انگیزه ها کمتر می شود و در کارهای سیستم اداری هم فاصله می افتد.

بلاهای زیادی سر آلبومم آمد، اما باز هم سکوت کردم…

ماجرای آلبوم ندادن من تقریبا به سال گذشته بر می گردد. واقعیت این است که سال 88قبل از آلبوم «رگ خواب» من اصلا چنین تصمیمی نداشتم، اما بدون تعارف می گویم سر این آلبوم پوستم کنده شد و چیزی نگفتم.بلاهای زیادی سر آلبوم آمد اما باز هم سکوت کردم و هیچ حرفی بر زبان نیاوردم. آن موقع من هنوز به اندازه الان مشهور نشده بودم و شاید از خیلی ماجراهایی که الان وجود دارد، اصلا خبری نبود. من زندگی خودم را داشتم و سرم به کارم بود. موسیقی را با علاقه و جدیت دنبال می کردم، اصلا هم دنبال حاشیه و این حرف ها نبودم، اما استقبالی که دنیای شهرت (البته منظورم در حد و اندازه خودم است) از من کرد اصلا جالب نبود و من را از خیلی چیزها زده کرد.

بعد از«رگ خواب» بازهم ادامه دادم و نخواستم به چیزی بدبین شوم.تا رسیدیم به آلبوم«حباب» اینجا بود که دیگر حجت بر من تمام شد که دیگر حرف و خواسته من اهمیتی ندارد. بعضی وقتها برخی اظهار نظر و اعمال سلیقه آدم را متعجب می کند، مثلا اینکه فلان کار به صدای تو نمی خورد! فکر نمی کنم این نوع ابراز عقیده ها در حیطه کاری افرادی باشد که قرار است مجوز کارها را صادر کنند.

خستگی من بخاطر یک آلبوم نیست،من هنوز هم تاوان 7سال گذشته را پس می دهم

تصمیم من برای آلبوم ندادن همیشگی است، ولی من هیچ قطعیتی را در این مورد ضروری نمی دانم و هر وقت دوست داشته باشم می توانم آلبوم بدهم. اما اگر لحظه ای احساس کنم شرایط خوبی برای ارائه آلبوم فراهم شده و بدانم که برای آن اذیت نمی شوم و دوباره سختی های عجیب و غریب برایم پیش نمی آید،بدون تردید اقدام خواهم کرد. فعلا تصمیم دارم با این تک ترک ها ادامه بدهم و خودم را سرپا نگه دارم. شاید یک مقدار از خستگی گذشته را دراین صورت فراموش کنم. باور کنید خستگی من فقط بخاطر یک آلبوم نیست،من هنوز هم تاوان 7سال گذشته را پس می دهم .

فعلا از آلبوم خبری نیست

به نظرم ممکن است این شیوه کاری من و تک ترک دادن تا دوسال دیگر هم جواب بدهد و مخاطبان راضی باشند،چون اگر غیر از این بود در این مدت کوتاه می توانستند عدم رضایت شان را به نحوی نشان دهند. من همین جا خیالتان را راحت می کنم که فعلا از آلبوم خبری نیست ، چون از آن دسته خوانندگانی نیستم که بخواهم یواشکی کارهایم را انجام دهم. ضمن اینکه تولید یک آلبوم اگر

بی دردسر باشد، شش ماه بیشتر طول نخواهد کشید، اما فعلا به فکرش نیستم چون می دانم دوباره چه اتفاق هایی می افتد.

می گویندمحسن یگانه نیازی به درآمد آلبوم ندارد!

گاهی اوقات از این طرف وآن طرف شنیده ام که محسن یگانه نیازی به درآمد آلبوم ندارد، چون پولش را از کنسرت ها در می آورد. واقعا نمی دانم این دوستان چطور فکرمی کنند که به این نتیجه رسیده اند که آلبوم برای من در آمد دارد. من از جیب خودم برای بهتر و با کیفیت تر شدن آلبومم خرج می کردم. بخشی از در آمد کنسرت های من به این قضیه اختصاص پیدا می کرد و به همین خاطر از این حرفهایی که زده می شود متعجبم.

دل خوشی از برخی رسانه ها و مطبوعات ندارم

من دل خوشی از برخی رسانه ها و مطبوعات ندارم، چون برخی از اصحاب رسانه برخورد جالبی با من نداشتند، دلیلش را هم نمی دانم،چون من آدم رسانه ای نیستم با من مثل بعضی افراد دیگر که به شکل خیلی ویژه از آنها حمایت می کنند، برخورد نکردند. البته من هیچ نیازی به این جور مسائل ندارم و دیگر به این نوع رفتارها عادت کردم و اصلا برایم عجیب نیست.

منبع:‎ inn.ir

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا