کسب و کار

معرفی بهترین شامپو ضد ریزش مو

ریزش مو بین 50 تا 100 عدد در روز طبیعی است. اما اگر تعداد تارهای مو که هر روز دچار ریزش می‌شوند، بیش از اینها باشد حتما باید جهت درمان به دنبال راهکار گشت. ابتدا باید علت ریزش مو مشخص شود و بعد درمان مناسب صورت گیرد. یکی از درمان‌هایی که متخصصان پوست و مو برای ریزش مو حتما پیشنهاد می‌کنند، استفاده از شامپو ضد ریزش مو است. البته شامپو معمولا در کنار درمان‌های دیگر مثل مصرف قرص تقویت کننده مو پیشنهاد می‌شود. در این مقاله قصد داریم بهترین شامپو ضد ریزش مو را از بین صدها شامپوی موجود در بازار به شما معرفی کنیم. با زندگی سالم همراه باشید.

شامپو تقویت کننده مو حاوی کافئین فیداتو

کافئین، یکی از ترکیبات مهم و موثری است که تاثیر بسزای آن در کمک به جلوگیری از ریزش مو تاکنون در بسیاری از تحقیقات به تائید رسیده است. اگر به دنبال خرید شامپو ضد ریزش مو هستید، یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانیم به شما معرفی کنیم، شامپو تقویت کننده مو حاوی کافئین فیداتو است. این شامپو به تقویت ریشه مو کمک کرده و در برابر عوامل آسیب‌زا از سلامت مو محافظت به عمل می‌آورد. کافئین، مهم‌ترین ترکیب موجود در این شامپو است که ریزش مو را به حداقل می‌رساند.

تنظیم چربی پوست سر و افزایش خونرسانی به کف سر از مزایای استفاده از این شامپو است که به جلوگیری از ریزش مو کمک می‌کنند. با استفاده از این شامپو به تحریک رشد موهای جدید کمک خواهد شد. افزایش رطوبت مو با مصرف این شامپو به جلوگیری از موخوره کمک می‌کند. زمان استفاده از شامپو تقویت کننده مو حاوی کافئین فیداتو بهتر است اجازه دهید این شامپو 2 تا 3 دقیقه روی کف سر و موها باقی بماند تا اثر خود را به شکل مطلوب بر جای گذارد.

شامپو ضد ریزش فری سولفات سیسپرسا

با خرید شامپو ضد ریزش فری سولفات سیسپرسا به عنوان بهترین شامپو ضد ریزش مو می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم ریزش موهای خود را کاهش دهید و هم از یک شامپوی بدون سولفات بهره بگیرید. استفاده از شامپوی بدون سولفات فقط مخصوص افرادی که موهای خود را کراتین کرده‌اند نیست. به طور کلی همه افراد به منظور جلوگیری از ریزش مو و تقویت سلامت موها می‌توانند از شامپوهای بدون سولفات موجود در داروخانه بهره بگیرند.

این شامپو یک شوینده ملایم است که بیشتر برای موهای نازک و مستعد ریزش پیشنهاد می‌شود. سیستئین، ویتامین B6، روی، بیوتین و کافئین از ترکیبات مهم موجود در این شامپو هستند که همگی در تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش تارهای مو تاثیر دارند. شما با داشتن هر نوع مو اعم از خشک، چرب یا معمولی می‌توانید این شامپو را مورد استفاده قرار دهید. استفاده از شامپو ضد ریزش فری سولفات سیسپرسا هفته‌ای 3 بار پیشنهاد می‌شود.

شامپو سیسپرسا برای جلوگیری از ریزش مو
شامپو ضد ریزش فری سولفات سیسپرسا

شامپو روزانه تقویت کننده حاوی عصاره جنسینگ آرچیلو

اگر به دنبال شامپویی هستید که به صورت روزانه بتوانید از آن استفاده کنید، یکی از بهترین گزینه‌ها شامپو روزانه تقویت کننده حاوی عصاره جینسینگ آرچیلو است. به عنوان بهترین شامپو ضد ریزش مو از این شوینده کمک بگیرید تا شاهد کاهش ریزش موی خود باشید. فرمولاسیون این شامپو به شکلی است که سبب افزایش خونرسانی به فولیکول‌های مو شده و از ریزش تارهای مو ممانعت به عمل می‌آورد.

جینسینگ از مهم‌ترین ترکیبات موجود در این شامپو بوده که علاوه بر اینکه در جلوگیری از ریزش مو تاثیر دارد، از سفید شدن موها پیشگیری کرده و شوره سر را نیز کاهش می‌دهد. همچنین فرمولاسیون فاقد سولفات این شامپو از برند محبوب آرچیلو باعث می‌شود تا از خشک شدن موها و ریزش آنها پیشگیری شود. هر نوع مویی که داشته باشید، این شامپو مناسب شماست و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. زمان استفاده از این شامپو سعی کنید آن را 3 دقیقه روی پوست سر خود ماساژ دهید تا بیشتر تاثیرگذار باشد.

شامپو کنترل کننده ریزش مو درم انجلین

به دنبال بهترین شامپو ضد ریزش مو با قیمت مناسب هستید؟ شامپو کنترل کننده ریزش مو درم انجلین پیشنهاد ما به شماست. این شامپو حاوی عصاره‌های گیاهی بوده و تاثیر بی‌نظیری در جلوگیری از ریزش مو بر جای می‌گذارد. عصاره رزماری، عصاره جینکوبیلوبا، عصاره گل ختمی، عصاره مورد و عصاره مریم گلی از ترکیبات موثر موجود در این شامپو هستند. شامپو ضد ریزش درم انجلین، تنظیم کننده چربی کف سر بوده و با محکم کردن ریشه موها از ریزش آنها ممانعت به عمل می‌آورد.

بهتر است این شامپو را 2 تا 3 دقیقه خوب روی موها ماساژ دهید و بعد آن را بشویید. عصاره‌های گیاهی موجود در این شامپو سبب رشد بهتر موهای جدید شده و به مرور زمان موها را پرپشت‌تر و زیباتر می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های مختلفی در این شامپو استفاده شده که هر یک به نوبه خود در جلوگیری از هر نوع آسیب به سلامت موها نقش دارند. در دو حجم کوچک و بزرگ این شامپو را می‌توانید از داروخانه‌ها خریداری کنید.

شامپو ضد ریزش مو درم انجلین
شامپو کنترل کننده ریزش مو درم انجلین

شامپو کافئین سریتا

هر نوع مویی که داشته باشید می‌توانید جهت جلوگیری از ریزش مو از شامپو کافئین سریتا استفاده کنید. علاوه بر کافئین، ساوپالمیتو، پروتئین جوانه گندم و عصاره‌های گیاهی نیز در این شامپو استفاده شده است که هر کدام در تقویت موها و جلوگیری از ریزش آنها تاثیرگذار هستند. تحریک رشد مجدد موها، افزایش استحکام ریشه مو و رطوبت‌رسانی عمیق به موهای سر از مزایای مصرف این شامپو است.

شامپو کافئین سریتا با داشتن ماده موثره کافئین، موجب افزایش خونرسانی به کف سر شده و از این طریق ریزش مو را کاهش می‌دهد. اجازه دهید 3 تا 5 دقیقه این شامپو روی موهای خیس بماند و بعد آبکشی انجام دهید. زمانی که شامپو روی سر است، ماساژ موها و کف سر را فراموش نکنید تا تاثیرگذاری شامپو دوچندان شود.

شامپو ضد ریزش دافی

شامپو ضد ریزش دافی حاوی ویتامین E، B3، B5، روغن آرگان و عصاره چای سبز بوده و به توقف ریزش مو کمک می‌کند. این شامپو، روزانه است و در صورت لزوم هر روز می‌توانید از آن استفاده کنید. شامپو ضد ریزش دافی مغذی و آبرسان مو بوده و تارهای مو را از ریشه تقویت می‌کند. این شامپو 552 میلی‌لیتر حجم داشته و به مدت طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید؛ از این رو می‌توان گفت که کاملا مقرون به صرفه است.

فرقی نمی‌کند موهای شما چرب، معمولی یا خشک باشد؛ در هر صورت می‌توانید از شامپو ضد ریزش مو دافی استفاده کنید. این شامپو را در زمان استفاده خوب روی سر ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه آبکشی نمایید.


همچنین بخوانید: تاثیر شامپو در قطع ریزش مو


نکته آخر در مورد بهترین شامپو ضد ریزش مو

بهترین شامپو ضد ریزش مو را می‌توانید به صورت آنلاین از داروخانه های آنلاین هم تهیه کنید. در بیشتر موارد برای درمان ریزش مو فقط خرید شامپوی ضد ریزش کافی نیست و درمان‌های دیگری هم باید صورت گیرد. شما تاکنون از چه شامپوی ضد ریزشی استفاده کرده و نتیجه گرفته‌اید؟ اگر نمی‌دانید کدام شامپو از دیگر گزینه‌ها برای شما می‌تواند بهتر باشد، حتما با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید.

منبع: https://mosbatesabz.com/mag/best-shampoos-against-hair-loss/

تولید محتوای این رپورتاژ توسط مجله اینترنتی زندگی سالم صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا