حوادث

طلاق به خاطر قسم نخوردن

 

زندگی 17 ساله زوج جوان تنها با سوگند نخوردن مرد در دادگاه برای همیشه پایان یافت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده، به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم بعد از 17 سال زندگی مشترک و با وجود یک دختر 12 ساله، پنهانی ازدواج کرده است. چند روز پیش فهمیدم که حسین یک سال پیش به صورت موقت با زن دیگری ازدواج کرده و تا الان هم با او ارتباط داشته است.

وی ادامه داد: وقتی موضوع را متوجه شدم اصلا باورم نمی شد. حسین هم اصلا انکار نکرد و به من گفت آن زمان به خاطر اختلافاتی که با هم داشتیم اینکار را انجام داده است. حسین به من گفت چند وقتی می شود که از همسر صیغه ای اش جدا شده و دیگر هیچ ارتباطی با او ندارد. با این حال اصلا نمی توانستم این موضوع را برای خودم حل کنم. تا اینکه به حسین گفتم می خواهم از او جدا شوم ، او نیز وقتی این موضوع را شنید از من عذرخواهی کرد و سعی کرد مرا از تصمیمم منصرف کند.

زن جوان افزود: ولی من گفتم که دیگر حاضر نیستم با او زندگی کنم. برای همین درخواست طلاق دادم. اما الان حاضرم به خاطر دخترم یک فرصت دیگر به او بدهم و او را ببخشم. اما فقط در صورتیکه در دادگاه قسم بخورد که دیگر به من خیانت نکند و پنهانی ازدواج نکند. اکر حسین در دادگاه قسم بخورد من هم از طلاق منصرف می شوم.

شوهر این زن نیز به قاضی گفت: نه آقای قاضی. من همچین قسمی را نمی خورم. نمی گویم که قصد دارم باز هم به همسرم خیانت کنم. ولی خوب هیچ کس از آینده خبر ندارد. من و بهناز هم روزهای سختی را در زندگیمان تجربه کردیم و خیلی وقتها با هم دعوا داشتیم. من الان قسم می خورم که دیگر با همسر پنهانی ام هیچ ارتباطی ندارم و در حال حاضر هیچ خیانتی به همسرم نمی کنم. اما نمی توانم قسم بخورم که تا ابد به او خیانت نکنم.

با حرفهای این مرد تلاش قاضی برای ادامه زندگی این زوج بی نتیجه ماند و مرد حاضر نشد در دادگاه به خاطر ادامه زندگیشان قسم بخورد.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا