فرهنگ و هنر

عصبانیت بنیامین و شکایت او از یک سایت!

بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ در حاشیه برگزاری کنسرت خود در نیویورک از اقدام غیرقانونی سایت اینترنتی خارج از کشور «رادیو جوان» انتقاد کرد.

بنیامین بهادری پس از برگزاری تازه ترین کنسرت خود در چارچوب تور کنسرت‌های آمریکا بیان کرد: دوشنبه ای که گذشت کنسرتی را در نیویورک برگزار کردیم که خوشبختانه این برنامه با استقبال خوب مخاطبان ایرانی مقیم نیویورک مواجه شد و من هم در این فرصت درباره رفتارهای اخیر شبکه اینترنتی موسوم به «رادیو جوان» اعتراض خود را اعلام کردم.

وی افزود: من سال هاست از مسئولان سایت رادیو جوان درخواست کرده ام آهنگ های من را منتشر نکنند. این خیلی بد است که ما چون در ایران هستیم و قانون کپی رایت نداریم، آهنگ هایمان توسط این سایت بدون اجازه منتشر می شود. البته این آخرین بار است که اعلام می کنم که سایت رادیو جوان آهنگ، اسم و عکس مرا منتشر نکند. یک هفته فرصت دارند که فایل مرا از سایت خود حذف کنند و گرنه از طریق قانونی این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

بنیامین تصریح کرد: اگرچه این صحبت مساله مشترکی بین دوستان خواننده داخلی ام است و آنها هم از این موضوع گله دارند اما من از طرف خودم صحبت می کنم. بعد از صحبت های من برخی حواشی در کنسرت به وجود آمد که در جای خود قابل بررسی است. اما به طور حتم لازم بود که چنین صحبت هایی انجام پذیرد چرا که دست اندرکاران این سایت باید به این موضوع واقف باشند که نباید بدون اجازه آثار ما در شبکه هایی که به آن دسترسی نداریم دانلود غیر قانونی شود.

خواننده موسیقی پاپ کشورمان که مدتی است برای برگزاری تور کنسرت های آمریکا به این کشور سفر کرده  طی مدت حضور خود در لس‌آنجلس، سن‌خوزه، اورنج‌کانتی، سیاتل، دالاس، فینیکس، نیویورک، واشنگتن دی‌سی، هیوستون، تورنتو و ونکوور برنامه‌های زنده خود را اجرا خواهد کرد.

منبع : mehrnews.com

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا