فرهنگ و هنر

مهناز افشار: برای رفتن به سمت هدف، آرزوها و رویاها باید ایستاد

قرار نیست شبیه آن کسانی شویم که ادبیاتشان را دوست نداریم

 

 

مهناز افشار نوشت: دنیای جالبی شد آن هم در فرهنگ و در سرزمین ما البته متفاوت تر و عجیب تر از سرزمین هایی که با دنیای ارتباطاتات بیشتر از ما نزدیک بودند و برایشان قابل دسترس بود و هست.

به گزارش ستاره نیوز، این بازیگر ادامه داد: برای من با شما عزیزان همه این سال ها، اینجا پر از تجربه شد، دیدن تصاویر واقعی شما، احساسات واقعی، نقدهای شما، محبت و حمایت های شما و… این روزها بیشتر از گذشته به این مهم رسیدم که برای تکامل ، برای رفتن به سمت هدف، آرزوها و رویاها باید ایستاد.

و نکته ای که باعث این دلنوشته شد و تجربه نشانم داد و شما این است که از خواندن کامنت ها و ادبیات و نظرهای شما عزیزان بیشتر متوجه می شوم و حتی می آموزم که اصلا ما قرار نیست شبیه به همان کسانی شویم که ادبیات و رفتار و گفتارشان را دوست نداشته و نداریم، نباید شبیه به کسانی شد که به همه رفتارها و عملکردهای اجتماعی آنان معترض بوده و هستیم.

نباید و نخواهد شد چون هم در این فضا و هم در جامعه به هم یادآوری خواهیم کرد و از نتیجه اعمال فردی خودمان، متوجه تغییرات به سمت بهتر شدن یا بدتر شدن خودمان خواهیم شد.

و من همچون شما از قضاوت های عجولانه و کذب عقب نشینی نخواهم کرد، از سلیقه های شخصی و پر غرض ناراحت نخواهم شد، چون دنیا با همه این تضادها و تناقض هایش ما را به تکامل می رساند.

و در نهایت اگر همین اندک فضای ارتباطی هم نداشتیم، این تبادل ها، گله گی کردن ها، آرزوها، اطلاع رسانی ها، محبت ها، نقدها، یاداوری کردن ها، غم ها و شادی های هم را نمی دانستیم و بی خبر می ماندیم از واقعیت.

امیدوارم در اینجا با هم بیشتر از گذشته آشنا شویم و برای بهتر شدن هم و برای اتفاقهای بهتر دست هایمان واژه ها درست و مهم را پیدا کند و تایپ کند، می شود همینجا تاثیرگذار باشیم به سوی بهتر شدن. ممنونم که همه این سال ها بودید و هستید.

پی نوشت: این دلنوشته از سر صبر خواندش میگوید، نه حکم است نه درس و نه تخصص فقط آنچه اعتقادم است و انجام میدهم و باورش دارم را با هم مرور کردیم.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا