فرهنگ و هنر

خبرهاي درباره مرتضی پاشایی خواننده جوان

این خواننده جوان پاپ کشورمان اواخر سال گذشته تحت یک عمل جراحی قرار گرفت. مرتضی پاشایی متولد ۱۳۶۳ تهران است و  فعالیت موسیقی را از ۱۴ سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.  پاشایی آلبوم «یکی هست» را دو سال پیش در بازار موسیقی کشور منتشر کرد و سپس اجراهای زنده‌اش را در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه برد تا آرام آرام به چهره‌ای پرطرفدار در بین اهالی موسیقی تبدیل شود. دلخوری، یکی بود یکی نبود، به خدا، بیا برگرد، تنهایی، آرزو، برو، عشق یعنی این، در دقیقه آخر، ستایش، مثل شیشه، جاده یک طرفه و یکی هست، از جمله آثار این خواننده جوان است.                                   

 پاشايي اواخر سال 92 در پي عمل جراحي در پيامي به علاقمندانش گفته بود: «…حقیقت مطلب این که خودم از شایعاتی که از گوشه و کنار در مورد حاد بودنِ وضعیتِ بیماریِ خودم شنیدم و مطالعه کردم شوکه شدم. بنده به دلیلِ ناراحتی و ریفلاکسِ معده به پزشک مراجعه کردم که بعد از انجامِ آندوسکوپی مشخص شد که متاسفانه مدتهاست دچار زخم معده ای هستم که در واقع علت اصلی کاهشِ وزنِ بنده بوده. بعد از مشورتِ تیمِ پزشکی تصمیم بر این شد که با انجامِ یک عملِ جراحی این زخم از معدهء بنده برداشته شود…»

طي روزهاي اخير برخي سايت‌ها حتي درگذشت اين خواننده جوان کشورمان، كه به اذعان بسياري از اهالي موسيقي، یک استثنا در بین خوانندگان نسل نو به شمار مي‌رود را منتشر كردند و برخي نيز نوشته‌اند كه او در حال حاضر با دستگاه تنفسي در بيمارستان بستري مي‌باشد اما مهدی کُرد مدیر برنامه‌های پاشایی مي‌گويد: «متاسفانه برخی افراد به دلایل نامعلوم شایعاتی را منتشر کردند مبنی بر اینکه اوضاع جسمی این خواننده وخیم است. مرتضی پاشایی چند ماهی است که درگیر بیماری است و به دلیل تغییر تیپ ظاهری او شایعه های مختلفی در مورد او سر زبان ها افتاده است.»

  منبع : بهارنیوز

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا