فناوری

با این اختراع دیگر نگران بردن تلفن‌همراه به حمام نباشید

فناوری ضد آبیکی از مشکلات افراد خیس شدن و به تبع آن خراب شدن تلفن همراه است اما کارشناسان برای رفع این مشکل راه حلی استثنایی اندیشیده‌اند.

 عرش نیوز:پژوهشگران به افراد اطمینان خاطر می‌دهند که از این پس نگرانی درخصوص افتادن گوشی تلفن همراه در یک مکان پر از آب مانند استخر یا سینک ظرفشویی بی‌مورد خواهد بود.

 گفتنی است: کارشناسان نوعی مرکز تعمیرات تلفن همراه درست کرده‌اند که با قیمت 14/99 پوند حتی تا یک ماه پس از افتادن تلفن همراه در استخر می‌تواند آن را تعمیر نماید.

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ این مرکز تعمیرات به نام Reviveaphone رد حقیقت یک کیسه خاص است که به عنوان یک راه حل قدرتمند برای حذف مواد مضر از گوشی آسیب دیده به کار می‌رود.

این محصول همچنین می‌تواند برای سایر دستگاه‌های الکترونیکی که در مایع غوطه‌ور شده‌اند مانند دوربین‌های عکاسی دیجیتال، پخش کننده‌های MP3 تلبت‌های کوچک به کار رود.

در حقیقت این کیسه نوعی اسپری است که یک سایه منحصر به فرد برروی گوشی تلفن همراه ایجاد می‌کند و مانع از آسیب دیدن اجزا داخلی آن و یا زنگ زدن قسمت‌های مختلف می‌شود.

طراح 20 ساله این اسپری امیدوار است که مشتریان زیادی برای استفاده از این طرح در سراسر دنیا پیدا نماید.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا