آرایش و زیبایی

این “محصول آرایشی” بدنتان را در سرما گرم می‌کند

لوازم آرایشپزشکان مصرف یکی از پر طرفدارترین “محصولات آرایشی” را این‌ بار برای سلامتی به ویژه در “فصول سرد “سال به افراد توصیه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛پژوهشگران دریافتند که افراد مبتلا به “اگزما” و یا “درماتیت” از سرما بسیار بیشتر از سایر افراد رنج می‌برند.

گفتنی است علت این امر خشک بودن پوست آنها است که به دلیل التهاب دیواره‌ی پوست و عبور ناکافی جریان خون از آن مناطق باعث از دست دادن حرارت می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند برای گرمای بیشتر و جلوگیری از “سرمازدگی”، این افراد می‌توانند از متخصص پوست مشاوره گرفته و “کرم‌های مرطوب کننده‌ی طبی” مصرف نمایند تا پوست دست آنها مرطوب و چرب باقی بماند، در این حالت به دلیل آسان شدن حرکت خون در رگ‌ها، گرمای بیشتری به دست‌ها و یا حتی صورت این افراد می‌رسد.

در موارد حاد اگزما، تحت تجویز پزشک استفاده از درمان‌های ضد التهابی مانند “کرم‌های استروئیدی” در فصل زمستان برای جلوگیری از سرمازدگی توصیه می‌شود.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا