آشپزی و آشپزخانه

هات چیپس کافی شاپی

طرز تهیه هات چیپس کافی شاپی | هات چیپس یا چیپس و پنیر یک میان وعده بسیار خوشمزه و البته پرکالری است که البته برای بزرگترها می شود به جای نهار نیز مصرف شود.

هات چیپس یا همان ترکیب چیپس و پنیر یکی از میان وعده های جذاب کافی شاپ ها به حساب می آید که خیلی طرفدار دارد، اما برای خیلی از ما پیش می آید بعد از رفتن به کافی شاپ و دیدن منو برایمان سوال می شود که مگر هات چیپس کافی شاپی چه چیزهایی دارد که قیمت آن اینقدر بالاست و از خوردن آن منصرف می شویم.

بیشتر بخوانید : طرز تهیه چیپس خانگی

چیپس و پنیر علاوه بر اینکه یک ترکیب خوشمزه ای برای شما به همراه دارد به خاطر اینکه می توان آن را در موقعیت های مختلف مانند مهمانی ها یا جشن ها و همچنین به عنوان پیش غذا یا یک میان وعده استفاده کرد دارای محبوبیت بالایی می باشد.

طرز تهیه یک هات چیپس کافی شاپی نه کار سختی می باشد و نه نیاز به ترکیباتی عجیب دارد، تنها نیازمند رعایت تعدادی نکته می باشد که برای ایجاد یک طعم دلچسب باید آنها را رعایت کنیم.

چیپس و پنیر

طرز تهیه هات چیپس یا چیپس و پنیر

مواد لازم برای تهیه هات چیپس

مواد لازم مقدار
چیپس نمکی 2 بسته
بیکن 100 گرم
پنیر پیتزا 100 گرم
سوسیس 100 گرم
قارچ متوسط 5 عدد
ذرت به میزان لازم
فلفل دلمه ای درصورت تمایل
نمک،فلفل و اویشن
سس سفید و قرمز سس قرمز و سس تند و سس فرانسوی

طرز تهیه هات چیپس کافی شاپی

در ابتدا چیپس هارا به میزان متوسط  کمی خرد میکنیم،سپس قارچ و فلفل دلمه ای ها وسوسیس را خرد با ژامبون گوشت خود کمی در ماهی تابه تفت دهید و سرخ کنید، سپس با ذرت و نیمی از پنیرپیتزا مخلوط  می کنیم.

کف ظرف را کمی کره می زنیم خیس  و نیمی از چیپس ها را  کف ظرف  میریزیم و سچس مواد را روی آن ریخته و یک سوم پنیر را هم روی آن می ریزیم. بعد بقیه چیپس هارا ریخته و بقیه پنیر و نمک،فلفل و آویشن را به مقدار لازم روی آن بپاشید   و سس سفید و قرمز را به دلخواه اضافه می کنیم.

روی ظرف فویل می کشیم و  به مدت 15 دقیقه داخل فر یا 8 دقیقهمایکروفر قرار می دهیم.هات چیپس شما آماده است آن را نوش جان کنید. اگر از مایکروفر استقاده می کنید در ابتدای کار قبل از هر چیزی یک ظرف مناسب برای قرار دادن هات چیپس درون مایکروفر انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: چیپس سیب زمینی و ژامبون

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا