فرهنگ و هنر

پیوستن بازیگر زن به شبکه جم

پیوستن بازیگر زن به شبکه جم

بعد از اینکه بازیگر رابعه اسکویی به شبکه ماهواره ای جم (GEM) پیوست ،ساناز زرین مهر، بهارک صالح نیا ، چکامه چمن ماه و صدف طاهریان به این شبکه ماهواره ای خانمان سوز پیوستند.
بعد از پیوستن این بازیگران نه چندان مطرح به شبکه جم ، پردیس افکاری بازیگر 51 ساله کشورمان که در اواخر دهه 60 به سینمای ایران وارد شد و در فیلم هایی مثل دخترک کنار مرداب و گزل ایفای نقش کرده بود به این شبکه ماهواره ای ملحق شد. شنیده ها حاکی از آن میباشد که افکاری به دعوت کارگردان بدون شرح یعنی مهدی مظلومی که او هم وارد شبکه جم شده و برای این شبکه فیلم میسازد به شبکه جم پیوسته است. پردیس افکاری برای همکاری با مهدی مظلومی به کشور ترکیه سفر کرده است و در تله فیلم مطلومی به اسم شهر قشنگ که باز هم برای شبکه جم کار شده است بازی کرده است. این تله فیلم  سریال بدون شرح که درباره هفته نامه شهر قشنگ بود را برای ما یادآوری میکند. بدون شرح مهم ترین سریال مظلومی در ایران بود.

آخرین فیلم های پردیس افکاری در کارنامه اش در ایران گیرنده و شور شیرین بود. فیلم شور شیرین چون درباره زندگی شهید محمود کاوه بود بیشتر در مرکز توجه قرار گرفت. پردیس افکاری در این فیلم دارای نقش منفی بود.

درباره پردیس افکاری:

پردیس افکاری در اردیبهشت سال 1343 در شهر تهران متولد شد. وی دارای مدرک لیسانس کارگردانی میباشد. او در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته است که در زیر به کارنامه هنری او نگاهی می اندازیم:

سریال های تلویزیونی که پردیس افکاری در آنها بازی کرده است عبارتند از:

فکر پلید

بزبز قندی

پنج کیلومتر تا بهشت

طریق عشق

حلقه سبز

برنامه‌های عروسکی

در مسیر زاینده‌رود

فیلمهایی که پردیس افکاری در آنها ایفای نقش کرده است عبارتند از:

گزل

شیرین قناری بود

مردی شبیه گرگ

گیرنده

شیرین قناری بود

پرواز را به خاطر بسپار

پنجاه روز التهاب

شور شیرین

ضربه آخر

هادی و هدی

کیفر

دخترک کنار مرداب

بانی چاو

برخورد

پردیس افکاری در وضعیتی به شبکه ماهواره ای جم پیوسته است که مدیران شبکه ماهواره ای GEM  اخیرا با رابعه اسکویی دچار درگیری و اختلاف شده اند.

 

پیوستن بازیگر زن به شبکه ماهواره ای جم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا