کسب و کار

معرفی بهترین برندهای تولید کننده کرم های دور چشم

کرم‌های دور چشم، پوست این ناحیه را آبرسانی کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌کنند. پوست دور چشم به علت ظریف و نازک بودن، حساس‌تر است و باید برای محافظت و آبرسانی آن از کرم‌های مناسب و اورجینال استفاده کرد. با افزایش سن و کاهش کلاژن پوست، دور چشم دچار چین و چروک‌های ریز شده و حالت خود را از دست می‌دهد.

بنابراین کرم دور چشم حاوی اسید هیالورونیک و کلاژن، در کنار عمل زیبایی پلک در مشهد یاهر شهر دیگر، برای ترمیم بافت پوست این ناحیه، بهترین محصول آرایشی و مراقبتی است. برای حفظ زیبایی چشم‌ها و پوست اطراف آن استفاده از این کرم‌ها در روتین پوستی لازم و ضروری بوده و باید مناسب‌ترین آن را با بهترین فرمولاسیون انتخاب کنید.

برندهای کرم دور چشم

بهترین کرم‌های دور چشم کدامند؟

بسیاری از افراد بعد از اینکه درباره هزینه عمل پف چشم در مشهد و سایر شهرها اطلاعات جمع آورری می‌کنند، استفاده از روش‌های ساده‌تری را برای از بین بردن پف چشم و جوانسازی پوست شان درنظر می‌گیرند. کرم دور چشم ایده آل به مرور پف، تیرگی و خطوط ایجاد شده در نواحی اطراف چشم را درمان می‌کند. در موارد زیر بهترین برندهای کرم دور چشم ایرانی و خارجی با مشخصات و فرمولاسیونی که دارند معرفی شده‌اند:

معرفی کرم های دور چشم

کرم دور چشم برند ژاک آندرل پاریس

در فرمولاسیون این کرم فرانسوی ترکیباتی نظیر کافئین، پروتئین هیدرولیزه شده، کلاژن محلول و ویتامین e استفاده شده است. برای برطرف کردن خطوط ریز و تمام چین و چروک‌های ایجاد شده در دور چشم بهترین محصول مراقبتی محسوب می‌شود. زنانه و مردان می‌توانند برای کنترل کردن پف ناحیه دور چشم و کاهش تیرگی آن از این محصول استفاده کنند.

بیشتر بخوانید» در برخی از شرایط استفاده از روش‌های خانگی و تنها با استفاده از دارو و کرم‌های مختلف افتادگی پلک و مشکلاتی از این قبیل را برطرف نخواهدکرد. بنابراین بایستی با مراجعه به بهترین دکتر بلفاروپلاستی در مشهد و بهره مندی از مشاوره با او، بافت اضافه چشم را با استفاده از جراحی از بین ببرید.

کرم دور چشم برند نوتروژینا

این کرم فرانسوی بافت ژلی سبک و زود جذبی دارد. می‌توانید برای لطیف و نرم شدن پوست اطراف چشم، رفع تیرگی و خستگی آن از این کرم برند نوتروژینا استفاده کنید. این محصول مراقبتی برای پوست نواحی چشم، یک کرم تقویت کننده به شمار می‌رود و مواد حساسیت زا در آن وجود ندارد.

برندهای تولیدکننده کرم دور چشم

کرم دور چشم برند بیو آکوا

این کرم چینی، پوست اطراف چشم را روشن‌تر کرده و از تیره شدن آن جلوگیری می‌کند. محصولی بی‌نظیر برای رفع خطوط ریز، جوانسازی و آبرسانی پوست اطراف چشم است.

کرم دور چشم برند اوریفلیم

این کرم محصولی از کشور سوئد بوده و معمولاً از آن برای رفع سیاهی دور چشم استفاده می‌شود. ترکیبات موجود در این کرم تولید کلاژن در پوست این ناحیه را افزایش داده و آن را بسیار منعطف می‌سازد. برای رفع چین و چروک و روشنی پوست اطراف چشم یکی از بهترین محصولات مراقبتی است.

کرم دور چشم برند کلیون

این کرم در کشور ایتالیا با ترکیباتی نظیر جوانه گندم، کلاژن گیاهی و روغن آووکادو فرمول شده و تمام چین و چروک و سیاهی اطراف چشم را از بین می‌برد. کرم مورد نظر خاصیت ارتجاعی برای پوست ناحیه چشم به همراه داشته و از کبودی و سیاهی آن جلوگیری خواهد کرد.

کرم دور چشم برند لورال

این محصول فرانسوی بهترین فرمولاسیون قوی را برای رفع خطوط سطحی و عمقی پوست اطراف چشم به همراه داشته و پوست این ناحیه را کاملا صاف می‌کند. این برند از کرم‌های دور چشم، خاصیت ضد پیری داشته و تمام چین و چروک، لک و خطوط اطراف چشم را از بین می‌برد.

کرم دور چشم برند سی گل

این محصول محبوب ایرانی با فرمولاسیون بی‌نظیر برای رفع چروک‌های سطحی اطراف چشم تولید شده است. با استفاده منظم از آن رنگ پوست اطراف چشم تغییر کرده و مشکلات آن نظیر کبودی و پف نیز از بین می‌روند.

کرم دور چشم شیلاندر

این محصول ایرانی برای پوست اطراف چشم خاصیت ضد چروک قوی به همراه دارد. در ترکیبات این کرم از ویتامین‌های A، E، C و کلاژن استفاده شده است. با کرم دور چشم مورد نظر می‌توان چروک‌های ایجاد شده، نواحی تیره و پف اطراف چشم را از بین برد. حلقه‌های سیاه ایجاد شده در اطراف پوست چشم با این کرم برطرف شده و بهترین کرم محافظتی برای پوست این ناحیه در برابر نور آفتاب است.

کرم دور چشم برند نئودرم

افراد با سن زیر ۳۰ سال، می‌توانند از کرم دور چشم ایرانی نئودرم استفاده کنند. این کرم بدون پارابن بوده و پوست دور چشم را نرم و ترمیم می‌کند.

کرم دور چشم برند پریم

این کرم دور چشم ایرانی بهترین ترکیبات طبیعی را به همراه داشته و گردش خون این ناحیه را افزایش می‌دهد. بنابراین پف، تیرگی، چروک پوست اطراف چشم با کمک این کرم از بین می‌روند و پوست این ناحیه را ترمیم می‌سازد.

به طور کلی، افراد باید با توجه به نوع پوستی که دارند، بهترین کرم دور چشم را با ترکیبات مناسب انتخاب کنند. کرم ایرانی یا خارجی دور چشم، مناسب برای استفاده روزانه دارای ترکیبات آبرسان بوده و از خشکی پوست این ناحیه جلوگیری می‌کند.

همچنین بخوانید: بهترین زمان استفاده از کرم‌های ترمیم‌کننده یا دور چشم 

سخن آخر

برای ایجاد تغییرات شگفت‌انگیز روی پوست اطراف چشم و جوانسازی آن، باید در روتین مراقبتی پوست خود، کرم‌های دور چشم را نیز قرار دهید. این کرم‌ها با ترکیبات آبرسان و روشن کننده، مانع تیرگی و ایجاد چین و چروک در پوست اطراف چشم می‌شوند. فرمول کرم‌های مورد نظر در برندهای ایرانی و خارجی به گونه‌ای طراحی شده که با استفاده از آن خطوط ریز، حلقه‌های تیره، لک‌ها، پف و چین و چروک های از بین می‌روند.

تولید محتوای این رپورتاژ توسط مجله اینترنتی زندگی سالم صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا