آرایش و زیبایی

ماسک موی خانگی تقویتی

خودتان در منزل ماسک موی تقویتی درست کنید

این روزها، ماسک موی شیمیایی بسیار گران شده است و جالب است بدانید می توانید در خانه بهترین نوع ماسک مو را برای موهای خود از خشک تا معمولی با هزینه ای بسیار کمتر تهیه کنید. در این مطلب از زندگی سالم چند نوع ماسک موی طبیعی معرفی شده است.

ماسک مو برای رشد موها :

سه سیب زمینی را له کنید و  رنده کرده و آب آن را جدا کنید و به همراه 1 قاشق غذاخوری عسل و یک عدد زرده تخم مرغ باهم خوب مخلوط کنید. ماسک را به روی ریشه ی موهایتان بزنید و اجازه دهید 10 دقیقه بر روی موها باشد. سپس موها را آبکشی کرده و با شامپو بشویید.

ماسک رشد موها :

نصف پیمانه ماست را با دو قاشق غذاخوری روغن بادام یا نارگیل یا کرچک دریک مخلوط کن ریخته و خوب مخلوط کنید. سپس دو عدد تخم مرغ را که قبلا خوب زده شده و یکدست شده است را به مواد قبلی اضافه کنید. ماسک شما آماده است. به مدت حداقل 30 دقیقه بر روی موها قرار دهید و سپس موها را با آب تقریبا سرد آبکشی کرده و با شامپو بشویید.

ماسک مو تقویتی :

برای تهیه این ماسک موی خانگی به موز و روغن بادام نیازمند هستید. موز و روغن بادام را داخل میکسر ریخته و پس از میکس شدن کامل آن ها، ماسک را بر روی موها، از ریشه تا ساقه بزنید و خوب ماساژ دهید. اجازه دهید این ماسک حداقل 15 دقیقه بر روی موهای شما باشد و سپس آبکشی کنید.موز و روغن بادام دو ماده طبیعی فوق العاده برای ترمیم و تقویت موها هستند.

ماسک مو برای ابریشمی شدن مو :

یک  موز به همراه یک قاشق غذاخوری عسل و دو قاشق غذاخوری پر سس مایونز یک ماسک بسیار قوی و موثر و فوق العاده برای کراتینه کردن و همچنین نرم و ابریشمی شدن موها است.

برای بهتر نتیجه گرفتن می توانید کمی گلاب را به همراه یک قاشق غذاخوری روغن کرچک به مواد قبل اضافه کنید. تمام موها را کاملا با این ماسک بپوشانید و اجازه دهید بین 30 تا 60 دقیقه بر روی موها استراحت کند.

زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا