فرهنگ و هنر

در حالی که بعد از پخش سری چهارم “پایتخت” در ماه رمضان امسال، مدیران رسانه ملی از علاقه برای ساخت فصل پنجم این سریال خبر داده بودند اما ساخت این فصل انجام نشد.

سریال پایتخت

با منتفی شدن ساخت فصل پنجم محسن تنابنده سرپرست نویسندگان و بازیگر اصلی سریال پایتخت به همراه خشایار الوند مشغول نگارش فیلمنامه سریالی با عنوان “سنگ پا” شده اند.

چرایی عدم تولید فصل پنجم سریال پایتخت و رفتن به سراغ “سنگ پا” از جمله مباحث پرسش‌برانگیز هفته های اخیر اهالی رسانه ها بوده است و به تازگی خبر از پیشنهاد محرمانه ای آمده که تیم تولید “پایتخت” به مدیران رسانه ملی ارائه داده اند.

تیم سه نفره الهام غفوری-سیروس مقدم-محسن تنابنده  تولید فصل جدید سریال پایتخت را منوط به واگذاری رایت نسخه سینمایی این مجموعه میکنند و طبق شنیده ها گویا یکی از شرکتهای معظم فیلمسازی که به تازگی وارد چرخه اکران فیلم شده نیز بنا بود به عنوان سرمایه گذار تولید این نسخه سینمایی را برعهده گیرد.

با این حال با وجود آن که محمودرضا تخشید مدیر قبلی نمایش سیما پیشنهاد این تیم سه نفره را قبول می کند اما مدیران رده بالای رسانه ملی و از جمله محمد سرافراز با این پیشنهاد مخالفت کرده اند.

این می‌شود که مقدم و رفقا هم قید ساخت “پایتخت۵” را می‌زنند و سراغ پروژه دیگری می‌روند…

هفت صبح

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا