فناوری

یک ویرایشگر قدرتمند فایل‌های PDF + دانلود

نرم افزار PDF Annotator ابزاری قدرتمند برای ویرایش فایل‌های پی دی اف می‌باشد. این نرم افزار امکان افزودن یادداشت، حاشیه نویسی، چاپ و کلی امکانات دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ پی دی اف فرمتی رایج برای کتاب‌های الکترونیک است، این فرمت به عنوان راه حلی آسان برای نمایش پرونده‌های متنی مشابه متون چاپ شده به کار می‌رود، یعنی امکان ویرایش در این گونه فایل‌ها وجود ندارد. PDF مخفف شده سر واژگان Portable Document Format یعنی سند قابل حمل می‌باشد، به همین جهت است که امروزه بیشتر دانشجویان برای ارائه مقالات و مهندسان برای ارائه مستندات خود از این فرمت محبوب استفاده می‌کنند.
همانطور که گفتیم امکان ویرایش در فایل‌های پی دی اف وجود ندارد اما نرم افزار PDF Annotator به شما امکان حاشیه نویسی را بر روی اینگونه فایل‌ها میسر می‌سازد، یعنی شما می‌توانید به راحتی بر روی صفحات، توضیحات مورد نظر خود را یادداشت کنید و آن را با همین فرمت ذخیره کنید. البته کار این نرم افزار به همین جا ختم نمی‌شود، امکان چاپ و افزودن فایل به صورت ضمیمه به ایمیل شما، اضافه کردن نت، حاشیه، اضافه کردن تصویر، تصحیح اوراق امتحانی بر روی کامپیوتر، لپ تاپ، افزودن علامت‌های مختلف از دیگر امکانات این نرم افزار است.

  • راهنمای نصب

1- ابتدا نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
2- محتویات پوشه Cracked File را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل‌های قبلی کنید.

 

  • دانلود و مشخصات فایل

 

 برای دانلود اینجا کلیک کنید
• حجم: 36.8 مگابایت

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا