فرهنگ و هنر

گوهر خیراندیش به آمریکا رفت!

 

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون گفت: برای دیدار دخترم و برای حضور در جشنواره فیلم «سانفرانسیسکو» به زودی به آمریکا سفر می کنم.

تقدیر از گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه فیلم «من و شارمین» یک کمدی دوست داشتنی است، عنوان کرد در جشنواره فیلم «سانفرانسیسکو» یک «فیلموگرافی» از وی به نمایش در می آید.

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی با اشاره به اینکه به دلیل سفر به آمریکا نمی تواند پروژه جدیدی را در سینما و تلویزیون قبول کند، گفت: در حال حاضر نمی توانم نقشی را در سینما و تلویزیون انتخاب کنم، چرا که برای دیدار دخترم و برای حضور در جشنواره فیلم «سانفرانسیسکو» به زودی به آمریکا سفر می کنم.

وی تاکید کرد: در فستیوال فیلم «سانفرانسیسکو» بزرگداشتی برای من برگزار می شود و قرار است یک «فیلمو گرافی» از من به کارگردانی پوریا حیدری در این جشنواره پخش شود. در این «فیلموگرافی» ۱۰۰ نفر از اهالی سینما که تا امروز با آنها همکاری کرده ام درباره من صحبت کرده اند. این فستیوال ۲۵ سپتامبر مصادف با سوم مهر ماه در شهر سانفرانسیکو برگزار می شود.

این بازیگر سینما با اشاره به آخرین حضور خود در سینما گفت: در حال حاضر تنها در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان مشغول بازی هستم اما به تازگی بازی در فیلم «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز را به پایان رسانده ام. هرچند در «من و شارمین» نقش کوتاهی داشتم اما این فیلم را به عنوان یک اثر کمدی دوست دارم. در این فیلم سینمایی با هنرمندانی چون ویشکا آسایش، مجید صالحی، پژمان بازغی و سحر قریشی همکاری داشتم.

خیراندیش در پایان صحبت هایش گفت: فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان نیز یک اثر اجتماعی است که در آن با بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، رویا نونهالی، حامد بهداد، ستاره اسکندری و رابعه اسکویی همبازی هستم.

منبع : mehrnews.com

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا