فناوری

مشخصات و قیمت احتمالی گوشی آیفون SE۴

با نگاهی به قاب آیفون SE۴، لو رفت که این گوشی یک گوشی با طراحی بر اساس استانداردهای امروزی و طراحی زیبا و مدرن‌تری دارد.

اطلاعات جدیدی که از SE۴ لو رفته یک قاب آیفون SE را نشان می‌دهد که دکمه هوم قدیمی و حسگر در آن حذف و یک بریدگی در بالای نمایشگر اضافه شده است؛ اما همچنان یک دوربین در پشت دستگاه وجود خواهد داشت.

این گوشی تلفن همراه با طراحی زیباتر و مدرن‌تر وارد بازار خواهد شد.B-C به‌همراه دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد. رندرهای جدید این دستگاه نشان می‌دهد به‌جای داینامیک آیلند از بریدگی شبیه مدل‌های قدیمی‌تر آیفون استفاده خواهد کرد؛ اما به‌احتمال زیاد بدون فیس آی‌دی روانهٔ بازار می‌شود. ازطرفی این دستگاه می‌تواند مثل آیفون ۱۵ پرو به دکمهٔ اکشن قابل شخصی‌سازی مجهز شود.

به نظر می‌رسد که از نظر ظاهری بیشتر شبیه آیفون ۱۴ باشد مخصوصاً با درنظرگرفتن جزیره پویا در آیفون ۱۵؛ به‌هرحال به یاد داشته باشید که این پیشرفت خوبی به شمار می‌رود، چرا که در مقایسه SE ۴ با آخرین سری آیفون SE و طراحی صفحه آن، شما باید به سال ۲۰۱۷ و آیفون ۸ برگردید تا یک آیفون پرچم‌دار با دکمه هوم در قاب پایینی پیدا کنید!

تصاویر قاب‌های آیفون SE ۴ جدید طراحی احتمالی را نشان می‌دهد که ظاهراً با آنچه قبلاً فاش شده بود متفاوت است؛ ما در ماه‌های اخیر افشای اطلاعات و شایعات بسیار زیادی از آیفون SE ۴ دیده‌ایم. مدل نسل سوم در مارس ۲۰۲۲ عرضه شد و با شک و تردید در مورد میزان فروش آن، در ابتدا تصور می‌شد که ممکن است آخرین آیفون SE باشد.

قیمت: ۴۳۰ دلار

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار آیفون SE4 می‌توان به پردازنده A16 Bionic که در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس استفاده می‌شود اشاره کرد. احتمال دارد قیمت گوشی مذکور به ۴۳۰ دلار برسد و از محدوده گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه خارج خواهد شد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا