فرهنگ و هنر

گلایه خواهر الهام چرخنده از هنرمندان

گلایه خواهر الهام چرخنده از هنرمندان

الهام چرخنده که با درخشش در فیلم سینمایی شب یلدا به شهرت رسید بازیگر جنجال برانگیز سینما و تلویزیون است که اخیرا پوشش خود را عوض کرده و حجاب برتر یعنی چادر را برای پوششش انتخاب کرده است.شاید بتوان گفت چرخنده جزو حاشیه سازترین بازیگرانی است که با تغییر ظاهرش بیشتر دیده شده است. او سالها قبل با فرشید نوابی ازدواج کرد و  اکنون در بیمارستان به سر میبرد.

ظاهرا الهام چرخنده به دلیل مبتلا شدن به حمله عصبی شدید سه روزی است که در بیمارستان در بخش سی سی یو بستری شده است. خواهر الهام چرخنده  به دلیل اینکه هیچ بازیگر و هنرمندی به دیدار خواهرش نیامده است بسیار شاکیست وی میگوید هیچ هنرمندی حتی طی تماس تلفنی هم حال الهام را نپرسیده است دیگر ملاقات آمدن پیشکش

خواهر خانم چرخنده درباره وضعیت الهام گفت: خواهرم هنوز تحت مراقبت های ویژه و در ccu است و به دلیل حمله بسیار شدید عصبی به این حال افتاده است سه روز است که الهام در سی سی یو بستری است ولی فشارش بالاست و باید در این بخش فعلا بماند.

من به دلیل سراغ نگرفتن هنرمندان از حال خواهرم برای هنرمندان متاسفم . خواهرم وضعیت مناسبی ندارد و معلوم نیست تا کی قرار است در سی سی یو بماند.

وضعیت الهام چرخنده

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا