فناوری

کیفیت و میزان صدای تلفن همراه خود را چند برابر کنید + دانلود نرم افزار

برای اندروید؛

اگر از کیفیت کم و ضعیف صدا در تلفن همراه اندرویدی تان ناراضی هستید، دریچه یک نرم افزار مفید برای افزایش کیفیت و میزان صدا در تلفن همراه را برای شما آماده دانلود کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ اگر از میزان و کیفیت کم صدای تلفن همراهتان راضی نیستید و خواهان ارتقای وضوح و میزان بلندگوی گوشی اندرویدی خود هستید، حتما نرم افزار Speaker Loudness & Amp Control را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. برنامه به صورت شگفت انگیزی عمل می کند، مثل این که یک بلندگوی دیگر هم بر روی تلفن همراه خود نصب کرده اید. شما می توانید از این نرم افزار برای گوش دادن آهنگ، کنفرانس تلفنی از طریق بلندگو، خواندن کتاب های صوتی و … استفاده کنید. کار با نرم افزار معرفی شده بسیار آسان بوده و شما می توانید فقط با یک کلیک صدا را کاهش یا افزایش دهید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان تعیین سبک صدای دلخواه، تقویت کیفیت و میزان صدا، پشتیبانی از پخش قدرتمند صدا در بازی و فیلم ها و … اشاره کرد. توجه داشته باشید افزایش بیش از حد صدا ممکن است به بلندگوهای تلفن همراه شما آسیب برساند، عواقب استفاده از این نرم افزار بر عهده خود کاربر است.

برنامه نیازمند به روت کردن گوشی است

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 319 کیلوبایت

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا