فناوری

کیفیت نمایشگر کدام گوشی بهتر است؟

آیفون یا سامسونگ؟!

 

همیشه معیارهای متفاوتی برای رقایت بین بهترین‌های دنیا وجود دارد و تعداد انگشت شماری از کمپانی‌ها می‌توانند تعیین کنند که کدام دستگاه بهترین است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شرکت  Display Mate که همیشه به دلیل در نظر گرفتن دقیق‌ترین مسائل در آزمایش‌های فنی از اعتبار بالایی برخوردار است و آمارهای دقیقی از کیفیت صفحه نمایش‌های بهترین غول‌های فناوری را منتشر می‌کند چندی پیش اعلام کرد بهترین و با کیفیت‌ترین صفحه نمایش دنیا متعلق به  iPhone 6 اپل است.
ولی کمی بعد با رونمایی از  Galaxy Note 4 سامسونگ این آمارها تغییر کرد و پرچمدار کره‌ای، آیفون 6 را به دلیل  طیف رنگی و بالاترین دقت در تفکیک رنگ سفید و حتی در حالت نمایشی Photo Pro پشت سر گذاشت.

البته صفحه نمایش iPhone 6 هم به نوبه خود بهترین کیفیت را در نمایش مناظر طبیعی و همچنین تفکیک رنگ پوست انسان به ثبت رساند. در این دو زمینه، iPad Air 2 در مقام دوم ایستاد و iPhone 6 Plus هم رتبه سوم را به خود اختصاص داد و رتبه اول باز هم به Galaxy Note 4 رسید.

 
در رقابت میان تبلت‌ها Samsung Galaxy Tab S به عنوان دارنده بهترین صفحه نمایش معرفی شد و از لحاظ توانایی نمایش دادن رنگ سفید خالص و طیف کامل رنگها رتبه دوم را قبل از  Microsoft Surface Pro 3 به خود اختصاص داد و از نظر طبیعی نشان دادن رنگ پوست و مناظر طبیعی در مکان سوم قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا