فناوری

کیبورد حرفه ای و هوشمند برای گوشی های اندرویدی + دانلود نرم افزار

موبایلنرم افزار ai.type Keyboard Plus به عنوان یکی از بهترین کیبورد های گوشی های اندرویدی مطرح است و می تواند غلط های املایی را تصحیح و کلمه بعدی را حدس بزند.

به گزارش باشگاه خبر نگاران؛ اگر به دنبال یک صفحه کلید حرفه ای برای گوشی اندرویدی خود هستید، نرم افزار ai.type Keyboard Plus می تواند پیشنهاد مناسبی باشد. زیرا برنامه با امکاناتی که ارائه می دهد، انقلابی را در زمینه نرم افزارهای نوشتاری ایجاد کرده است. امکاناتی که نرم افزار را از سایر برنامه های مشابه متمایز می سازد می توان به مواردی چون: تصحیح خودکار غلط های املایی، پشتیبانی از زبان فارسی و 35 زبان زنده دنیا، حدس کلمات بعدی با توجه به کلمه قبلی و … را نام برد. همچنین علاوه بر ویژگی های ذکر شده باید امکان تایپ به زبان های باستانی و عجیب و غریب را افزود، البته از شکلک ها و تصاویر متحرک نیز می توانید استفاده کنید. از ویزگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان شخصی سازی برنامه، محیط گرافیکی و زیبا، افزایش سرعت نوشتن و … اشاره کرد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر

حجم نرم افزار: 9.6 مگابایت

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا