فرهنگ و هنر

کار زیبای آزاده نامداری و سایر بازیگران در ساحل قشم

شرکت کنندگان در این برنامه روز گذشته به منظور ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست با شعار خلیج فارس پاک و تقویت برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری شهرستان قشم اقدام به جمع‌آوری زباله‌های موجود در ساحل جزیره هنگام کردند.

محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن، آزاده نامداری و چند تن دیگر از هنرمندان مطرح کشوری، در برنامه پاکسازی ساحل هنگام از زباله‌ها شرکت کردند.

بازدید و پاکسازی ساحل جزیره هنگام با همکاری هنرمندان نامی کشور از جمله محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن، آزاده نامداری، مسئولان انجمن تالاسمی قشم و اهالی طبیعت دوست قشم با پاکسازی مساحت وسیعی از ساحل دریا، صورت گرفت.

محمود پاک‌نیت هنرمند نامی کشور در حاشیه این برنامه مسئلـه آلودگی زمیـن را از مسائل عمده زیست محیطی و دغدغه مهمی برای دوستداران محیط زیست در سراسر جهان ذکر کرد و گفت: حضور هنرمندان در هنگام به معنی

توجه این قشر به جزیره است و باید این برنامه‌ها توسط اداره گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد به صورت مستمر و همیشگی ادامه داشته باشد.

پاک‌نیت از تماشای دلفین‌های در ساحل هنگام به عنوان یکی از ظرفیت‌های بالقوه این جزیره یاد کرد و افزود: توجه به این امر می‌تواند دستاورد خوبی برای جزیره داشته باشد و در کنار این ظرفیت‌ها، توانمندی بانوان در بخش صنایع دستی نیز قابل تحسین است.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد با الگو گرفتن از چنین اقداماتی، شاهد فرهنگسازی هرچه بیشتر در راستای بهبود و رفع مشکلات زیست محیطی باشیم.

این بازیگر مطرح کشور، تصریح کرد: طبیعت و محیط زیست از جمله نعمت‌های ارزشمند الهی است که باید تلاش گردد همزمان با استفاده و لذت بردن از آنها، در حفظ و نگهداریشان نیز کوشا باشیم.

پاک‌نیت از گردشگران دریایی خواست تا در زمان حضور خود در هنگام سفرهای دریای، این جزیره را همچون خانه خود دانسته و از ریختن زباله در دریا و سواحل آن خودداری کنند.

جزیره هنگام از جزایر تابعه شهرستان قشم و در مجاورت جزیره قشم قرار داد.

بانی فیلم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا